رضایی:کابینه‏ای اقتصادی تشکیل خواهم داد

محسن رضایی ظهر امروز در حاشیه حضور در نماز جمعه سمنان در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان در خصوص شناسایی دشمن از چهره‏های شاخص انتخاباتی آینده ریاست جمهوری ایران اظهار داشت: به نظر بنده در حال حاضر کاملاً روشن است که چه کسانی قصد حضور در انتخابات و کاندیداتوری را دارند و در صحنه […]

محسن رضایی ظهر امروز در حاشیه حضور در نماز جمعه سمنان در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان در خصوص شناسایی دشمن از چهره‏های شاخص انتخاباتی آینده ریاست جمهوری ایران اظهار داشت: به نظر بنده در حال حاضر کاملاً روشن است که چه کسانی قصد حضور در انتخابات و کاندیداتوری را دارند و در صحنه رقابتی سال آینده شرکت می‏کنند؛ مسئله آینده ایران هم روشن است.

IMAGE634973866780346755

دولت ائتلافی را می‏توان پس از انتخابات تشکیل داد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص دولت ائتلافی گفت: دولت ائتلافی قبل و بعد از انتخابات فرق می‏کند.

رضایی ادامه داد: قبل از انتخابات باید جمعی ۴۰۰ نفری از نخبگان تشکیل شود و همه کسانی که مدعی اداره کشور هستند، با حضور در این جمع، برنامه‏های خود را ارائه کنند و به سئوالات آنان پاسخ دهند.

وی تصریح کرد: کسی که در این مجمع بالاترین نمره را کسب کرد، باید محور قرار گیرد و بقیه اطراف او قرار گیرند؛ اگر غیر از این باشد که کار بعیدی است، پس از انتخابات می‏توان دولت ائتلافی را تشکیل داد.

بیشترین اعضای کابینه را از فعالان اقتصادی قرار خواهم داد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ارتباط با تشکیل دولت فراجناحی هم چنین گفت: بنده معتقد به تشکیل دولت جامع و فراگیر هستم و محور این فراگیری باید رهبر انقلاب باشد تا تحولی در اقتصاد کشور و زندگی مردم به وجود آید.

رضایی درباره به‏کارگیری وزیران دولت‏های قبلی هم اظهار داشت: بیشترین اعضای کابینه را از فعالان اقتصادی و کارشناسان نخبه اقتصادی قرار خواهم داد.

وی تصریح کرد: در زمینه مسائل سیاسی هم رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور سیاست خارجی و داخلی حضور دارند و باید وقت اصلی بر سر رفع مشکلات اقتصادی مردم باشد.

لزوم حضور اصلاح‏طلبان در انتخابات آینده/ هیچ کس نباید قهر کند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص حضور اصلاح‏طلبان در انتخابات آینده گفت: باید همه گروه‏ها و احزاب در انتخابات آینده شرکت کنند؛ چرا که انتخابات مربوط به همه ملت ایران است.

رضایی اضافه کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به نفع همه ایرانیان و حفظ امنیت کشور است و باعث می‏شود تا زمینه‏های پیشرفت بیشتر برای ملت ایران فراهم شود؛ هیچ کس نباید قهر کند و همه باید در انتخابات باید شرکت کنند.

Share