خصوصی:انقلاب اسلامی در راه فتح قله‌های افتخار است

دیارمیرزا:حمیدرضا خصوصی‌ثانی در جمع مردم منطقه ضیابر این شهرستان با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت، اظهار کرد: هفته وحدت ایامی مبارک برای تمام مسلمانان جهان است. وی با اشاره به شرایط اقتصادی و فرهنگی کنونی در کشور، تصریح کرد: دشمنان انقلاب و نظام از گذشته‌های دور همواره در صدد ایجاد مشکل و مانع بر سر […]

دیارمیرزا:حمیدرضا خصوصی‌ثانی در جمع مردم منطقه ضیابر این شهرستان با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت، اظهار کرد: هفته وحدت ایامی مبارک برای تمام مسلمانان جهان است.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی و فرهنگی کنونی در کشور، تصریح کرد: دشمنان انقلاب و نظام از گذشته‌های دور همواره در صدد ایجاد مشکل و مانع بر سر راه پیشرفت و موفقیت ملت بوده‌اند تا از پیشروی آن جلوگیری کنند.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس افزود: به حرمت خون پاک شهدا، رهبری بصیرت‌محور مقام معظم رهبری و استواری و شکیبایی ملت این نظام همواره دشمنان خود را شناخته و در برابر آنها محکم ایستاده‌اند.

وی، مقاومت و پایداری را اساس موفقیت در دستیابی به اهداف انقلاب و رهبری عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی در راه فتح قله‌های رفیع افتخار است که این فتح با صبر جمعی تحقق می‌یابد.

خصوصی‌ثانی یکی از مشکلات فعلی کشور را هجمه‌های اقتصادی و شرایط سخت بازار داخلی برشمرد و ادامه داد: بازار ارز کشور دچار بحران بوده و صادرات و واردات مواد خام را با مشکل مواجه کرده است.

kh4545323200

وی با بیان اینکه انقلاب و نظام همواره با همت و آگاهی ملت حمایت شده است، متذکر شد: استکبار ستیزان هرگز جایگاهی در امور داخلی و خارجی این نظام و آرمان‌های آن ندارند.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس با تصریح بر اینکه مدیریت، رمز پیروزی در شرایط بحران اقتصادی است، خاطر نشان کرد: ایران با وجود تحریم‌های اقتصادی در شیب تند و سخت مقاومت قرار دارد.

وی اضافه کرد: ملت ایران فرزندان خیمه انقلاب بوده و برای حفظ این خیمه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

خصوصی‌ثانی در ادامه به منطقه راهبردی ضیابر صومعه‌سرا اشاره کرد و افزود: ضیابر و روستاهای همجوار آن از نقاط عطف جغرافیایی در صومعه‌سرا محسوب می‌شوند.

وی از بخش شدن منطقه ضیابر صومعه‌سرا خبر داد و یادآور شد: بخش شدن منطقه ضیابر با ادغام دهستان «بهمبر» که متشکل از هفت روستا است، صورت می‌گیرد.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس با بیان اینکه مشکلات کنونی این شهرستان در دو بخش کلی و منطقه‌ای است، اذعان کرد: برای بررسی این مشکل و برطرف کردن آن تاکنون ۷۰ کارگروه روستایی در صومعه‌سرا تشکیل شده است.

وی، هدف از تشکیل این کارگروه‌ها را بررسی میدانی و دقیق مشکلات روستاییان صومعه‌سرا ذکر کرد و افزود: کارگروه روستایی به صورت دورانی در تمام روستاهای صومعه‌سرا تشکیل می‌شود.

خصوصی‌ثانی، ایجاد وحدت و ریشه‌کن‌سازی اختلاف و تفرقه‌افکنی‌ها را از دیگر اهداف تشکیل این کارگروه در صومعه‌سرا عنوان کرد.

Share