فرماندار لنگرود در گفتگو با دیارمیرزا:

تبلیغات انتخابات ۱۴۰۰ به صورت مجازی است | مشارکت بالا سبب تضمین‌ اقتدار نظام خواهد شد

فرماندار لنگرود در مورد تبلیغات کاندیداهای شوراها گفت: همه تبلیغات باید به صورت مجازی صورت گیرد تبلیغات نباید منجر به تجمعات شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار لنگرود در گفتگو با دیارمیرزا ضمن قدردانی از این مجموعه خبری در اطلاع‌رسانی و انعکاس اخبار دقیق شهرستان و استان گفت: اطلاع‌رسانی سبب روشنگری مردم خواهد شد.

رحیم حیدری در مورد نشست فرمانداران استان‌های گیلان، مازندران و گلستان که در ساری برگزار شد، گفت: هدف این نشست مرور قوانین سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا است که در برخی از حوزه‌ها انتخابات مجلس خبرگان و نمایندگان مجلس نیز برگزار خواد شد.

وی با بیان اینکه انتخابات فرایند بسیار مهم کشور است، گفت: برگزاری خوب این انتخابات میتواند انسجام داخلی و بالارفتن اعتماد مردم به نظام را رقم بزند.

فرماندار لنگرود در ادامه افزود: در این نشست در مورد هیئت‌های نظارت و هیئت‌های اجرایی صحبت شد و همچنین به نحوه بررسی صلاحیت ترکیب های هیئت های اجرایی شهرستان و بخش ها و سایر موضوعات بحث و تبادل نظر شد.

حیدری با بیان اینکه در بررسی آخرین قوانین ستاد انتخابات کشور آمده است که داوطلبان شورای شهر و روستا حتماً باید عدم گواهی سوء پیشینه خود را بگیرند، افزود: از کسانی که می‌خواهند داوطلب شرکت در شوراهای شهر و روستا باشند تا قبل از روزهای ثبت نام گواهی عدم سوء پیشینه خود را از دادگستری دریافت کنند تا در زمان ثبت نام ارائه دهند در غیر اینصورت ثبت نام آنها صورت نخواهد گرفت.

وی در مورد حوزه‌های انتخابیه رای گیری در دوران کرونا و شرایط حاکم در کشور گفت: به علت وجود کرونا مجبور هستیم که حوزه‌های انتخابیه رای گیری را افزایش دهیم تا از تجمع و تراکم جمعیت مردم جلوگیری شود.

فرماندار لنگرود در مورد تبلیغات کاندیداهای شوراها گفت: همه تبلیغات باید به صورت مجازی صورت گیرد تبلیغات نباید منجر به تجمعات شود.

حیدری با اشاره به اینکه حضور و مشارکت بالای مردم در این انتخابات بسیار حائز اهمیت است، اظهار داشت: حضور مردم و مشارکت بالا سبب تضمین‌ اقتدار نظام خواهد شد و نظام می‌تواند در مجامع ملی و بین‌المللی از حقوق مردم ایران به خوبی دفاع کند بنده امیدوارم انتخابات پرشور و سالمی را در هزار و ۴۰۰ شاعر شاهد باشیم.

Share