رئیس هیات فوتبال فومن؛

برخی به دروغ ناجی فوتبال فومن بودند، درحالیکه تیشه به ریشه فوتبال فومن زدند

مرآت با بیان اینکه تیم‌ فوتبال در مرحله نابودی قرار دارد، افزود: برخی ها که نام ورزشکار را یدک‌ میکشند هیچ قدمی را برای ورزش فوتبال فومن بر نداشته اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مجید مرآت در گفتگو باخبرنگاران شهرستان فومن با بیان اینکه در بدو ورود ما تیم شهرداری فومن به دانیال شمال واگذار و از زیر گروه دسته سوم کشور به لیگ‌ گیلان سقوط کرده بود، گفت: برای توسعه فوتبال فومن تیم شهرداری فومن را در قالب هیات فوتبال دور هم جمع کردیم و قهرمان لیگ برتر گیلان شدیم.

رییس هیات فوتبال شهرستان فومن با اشاره به اینکه به دلیل موانع قانونی چون دیگر نمی‌توانستیم تیمداری کنیم، افزود: مجبور به واگذاری تیم به شهرداری فومن شدیم و از تلاش های آقای عباسقلی زاده برای توسعه فوتبال و ورزش فومن سپاسگزاریم.

وی با تاکید براینکه این تیم پس از دو سال توانس راهی لیگ دسته سوم کشور شود، خاطرنشان کرد: در این مقطع آشنایی و ارتباط ما با آقای خدابنده لو موجبات بسیار خوبی را برای فوتبال فومن به وجود آورد.

این مسئول با اشاره به اینکه با کمک این خیر فومنی استادیوم آزادی فومن تجهیز و نوسازی شد، اضافه‌ کرد: با حمایت های مسئولان و خییران توانستیم استادیوم فومن را به درجه دو فدراسیون برسانیم.

مرآت خدمت های مهندس خدابنده لو به فومن را بی ریا و خداپسندانه دانست و افزود: حمایت های آقای خدابنده لو موجب شد تا بتوانیم به لیگ دو هم صعود نماییم.

وی با اشاره به اینکه در دو فصل نتوانستیم به لیگ یک صعود کنیم، اظهار داشت: با تصمیم هیات مدیره باشگاه کادر فنی باشگاه تصمیم به تغییر کادر فنی و سپردن تیم به محسن عاشوری گرفت.

رئیس هیات فوتبال فومن با بیان اینکه با حضور عاشوری روند تیم صعودی و موفقیت آمیز بود، تاکید کرد: پس از نیم فصل مشکلات مالی گریبان تیم را گرفت و نماینده مردم شهرستان نتوانست بودجه ای را به تیم تزریق کند تا روند رشد تیم حفظ شود.

مرآت با تصریح براینکه تغییر اعضای شورا و شهرداری و تغییر افکار در پایه های تیم را متزلزل کرد، افزود: رسانه های خبری همیشه در زمان هایی که باید می بودند، نبودند.

وی با بیان اینمه تیم ناچارا به مالکان جدیدی واگذار شد و روز به روز ضعیف تر شد، گفت: تیم شهرداری فوتبال فومن در کشور مطرح شده بود و ما همیشه به دنبال حفظ آن بودیم.

مرآت با بیان اینکه اوایل دوره پنجم شورای شهر برای حفظ تیم رایزنی کردیم و تلاش ما بیهوده شد تا دوباره تیم مالک جدیدی را به خود ببیند، افزود: حضور برخی افراد در اطراف تیم، فوتبال فومن را به حاشیه و کما برد.

وی یادآور شد: پس از آنکه تیم به غلامحسینی واگذار شد، برخی که در این تیم مسئولیت داشتند با اینکه می‌دانستند فدراسیون صرفا برای ۳۵بازیکن کارت لیگ دو صادر میکند، اما برای سواستفاده اسامی بیش از ۶۰نفر را در هیات فوتبال استان ثبت کردند و بسیاری از بازیکنان را در اردوگاه شهید مطهری پیش حصار اسکان داده بودند که پس از افشاگری عادل فردوسی پور در برنامه نود آنها به ناچار روز بعد آنجا را ترک می‎کنند و متاسفانه این آقایان به دروغ ناجی فوتبال نام گرفته بودند در حالی که تیشه به ریشه فوتبال فومن زده و آنرا به فنا بردند و حیثیت و آبروی شهر را نیز در کشور برباد دادند، تاجاییکه حتی دستگاه پُز به داخل ورزشگاه می بردند.

مرآت گفت: پس از این مالک آقای پورمحسن وارد تیمداری در فومن شد که پس از نیم فصل تیم‌ همچنان درجا زد.

وی با بیان‌ اینکه با وجود بدهکاری های متعدد دوباره تصمیم به واگذاری به مالک جدید گرفته شد،خاطرنشان کرد: ملکی خریدار‌ جدید تیم بود که پا به عرصه گذاشت و چک ۳۰۰ میلیونی را نیز تقدیم شورای شهر‌ کرده بود.

رئیس هیات فوتبال فومن با تاخیر های شورای شهر و بروکراسی اداری این انتقال نیز صورت نگرفت، افزود: در این‌مرحله تیم دوباره به آقای پورمحسن واگذار شد و ایشان از پس تیمداری بر نیامد و شهرداری به آقای دانش پژوه واگذار شد.

مرآت تصریح کرد: متاسفانه تیم شهرداری فومن سر از سایت های شرط بندی در آورد تا نماینده فومن به لیگ سوم سقوط کند.

وی با اشاره به اینکه در بهار سال اینده لیگ سه آغاز خواهد شد،افزود: تیم شهرداری فومن هنوز شکل تیمی ندارد و یک ماه فرصت برای آغاز لیگ دارد.

مرآت با تصریح براینکه ورود حجت الاسلام زارع نیز به یک باره بی ثمرماند،خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ فردی برای تیم داری ورود نکرده است.

وی با تصریح براینکه تیم فوتبال با زندگی مردم و جوانان فومنی گره خورده بود، گفت: شهرداری فومن حتی اکنون هیچ کمکی به رده های سنی خود نکرده و این تیم‌ ها فقط نام شهرداری را به دوش می کشند.

مرآت با بیان اینکه تیم‌ فوتبال در مرحله نابودی قرار دارد، افزود: برخی ها که نام ورزشکار را یدک‌ میکشند هیچ قدمی را برای ورزش فوتبال فومن بر نداشته اند.

وی با بیان اینکه تاکنون یک ریال به هیات فوتبال اختصاص پیدا نکرده و بارها از حساب های شخصی برای هیات فوتبال هزینه شده است، خاطرنشان کرد: فوتبال فومن نباید با سهل انگاری ها به این مقطع می رسید.

مرآت با تاکید بر اینکه با شرایط های قانونی هزینه در ورزش سرمایه گذاری محسوب نشده و فقط هزینه است، افزود: قوانین باید در این حوزه حالت حمایتی داشته باشند.

Share