امام جمعه آستارا؛

شعارهای توهین آمیز به رئیس جمهور بر خلاف سیاست های مقام معظم رهبری است

حافظ نیا گفت: جایگاه قانونی مسئولان نباید مورد بی احترامی واقع شود، شعارهای توهین آمیز به رئیس جمهور بر خلاف سیاست های مقام معظم رهبری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نماز جمعه این هفته شهرستان وضعیت زرد مرزی بندر آستارا با رعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام والمسلمین حافظ‌نیا امام جمعه شهرستان برگزار شد.

 حافظ نیا با اشاره به وظیفه مسئولین برای خدمت به مردم گفت: مسئولان باید قدر مردم را بدانند، تحمیل بار سخت معیشت بر این مردم مخلص، انقلابی و همیشه در صحنه انصاف نیست و این ملت حافظ و پاسدار آرمان های انقلاب هستند.

وی بیان کرد: مسئول بدون مردم هیچ است، ملت پایبند به اصول انقلاب اسلامی هستند و باید قدردان این انسان های با بصیرت، بزرگوار و همیشه در صحنه بود.

حافظ نیا تصریح کرد: احیای یاد و نام شهدا وظیفه ما هست و جوانان باید همیشه و در همه حال به یاد شهدا باشند و نهادهای انقلابی نیز باید به یادواره های شهدا توجه ویژه ای داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه آستارا پیشتاز در برگزاری یادواره های شهدا است، گفت: باید این یادواره ها و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نمود بسیاری داشته باشد و اقدام شهرداری در نصب تصاویر شهدای گرانقدر قابل تقدیر است، باید عکس شهدا را دید و بر عکس آن عمل نکرد.

خطیب جمعه آستارا با اشاره به سالروز میلاد امام باقر علیه السلام گفت: آغاز ماه رجب را بر همه مومنان تبریک می گویم و استغفار روزانه از مهمترین اعمال این ماه است.

وی با اشاره به سیاست قطعی ایران اسلامی در خصوص برنامه گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب نقشه راه جمهوری اسلامی ایران در خصوص برنامه است، آقا کاملا صریح صحبت کرده و فرمایشات ایشان قاطع و بدون ابهام و ایهام است و جای تفسیر دلخواه ندارد.

حافظ نیا افزود: مسئولی حق ندارد بر خلاف منویات مقام معظم رهبری صحبت و رفتار کند، اگر‌ما دچار چند صدایی شویم، صدای واحد را از دشمن خواهیم شنید.

وی ادامه داد: سیاست نظام مقدس جمهوری اسلامی دد خصوص برجام لغو تحریم ها در عمل و نه بر روی کاغذ است و سپس همکاری ایران است، تا تحریم ها لغو نشود بازگشتی را مشاهده نخواهید کرد، آمریکایی ها در حد و اندازه شرط گذاشتن برای جمهوری اسلامی نیستند و توم نیز در زمین آنها است.

امام جمعه آستارا با اشاره به عدم نیاز ایران به آمریکا گفت: برخی ها از لحن تغییر در صحبت آمریکایی سخن می‌گویند و این واقعا تعجب آور است.

وی گفت: لزوم رعایت اخلاق و ادب ضرورت امروز جامعه است و متاسفانه شاهد بسیاری از بداخلاقی ها در فضای مجازی و حقیقی هستیم، توهین به مسئولان عین بد اخلاقی است و جایگاه قانونی مسئولان نباید مورد بی احترامی واقع شود، شعارهای توهین آمیز به رئیس جمهور بر خلاف سیاست های مقام معظم رهبری است.

حافظ نیا افزود: علی رغم انتقادات ما به دولت و رئیس جمهور، تنفیذ مقام معظم رهبری پشت مسئولیت رئیس جمهور است.

وی تصریح کرد: البته مسئولی که منتقدین خود را بی هویت می داند، نباید انتظار نگه داشتن حرمت خود را داشته باشد، شما منتقدین خود را بی شناسنامه خطاب می کنید و نتیجه اش رواج بد اخلاقی در جامعه می شود.

Share