با مسئولان وزارت راه و شهرسازی و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور صورت گرفت؛

رایزنی‌های شهردار رشت در تهران جهت جذب اعتبارات ملی برای پروژه‌های بازآفرینی و پسماند

شهردار رشت در راستای جذب اعتبارات ملی برای پروژه‌های بازآفرینی و پسماند با مسئولان مربوطه در وزارت راه و شهرسازی و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید محمد احمدی، شهردار رشت در راستای انجام یکسری رایزنی‌ها جهت جذب اعتبارات ملی برای پروژه‌های بازآفرینی و پسماند در تهران با مسئولان مربوطه در وزارت راه و شهرسازی و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

شهردار رشت در نخستین جلسه خود با سید حبیب راضی مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور دیدار کرد.

در این جلسه، دو طرف در مورد موضوعاتی شامل تخصیص اعتبار برای راه‌اندازی دستگاه زباله‌سوز سایت سراوان و پروژه افزایش ظرفیت کارخانه کودآلی لاکان مذاکراتی را انجام دادند.

در همین راستا و با دعوت شهردار رشت، قرار شد سید حبیب راضی مدیر کل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور هفته آینده جهت بازدید از پروژه‌های مرتبط با پسماند با تیم همراه خود به رشت سفر کند.

احمدی همچنین رایزنی‌هایی هم با برخی مدیران وزارت راه و شهرسازی داشت و در خلال آن قرار شد مهدی عبوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران نیز اواخر همین هفته از رشت بازدید به عمل آورد.

گفتنی است؛ جذب اعتبارات ملی و بررسی پروژه‌های بازآفرینی شهری از جمله مهم‌ترین برنامه‌های سفر کاری معاون وزیر راه و شهرسازی به رشت است.

Share