حجت الاسلام صفری خبر داد؛

از اختصاص ۱۹۰میلیارد تومان برای پروژه سد پلرود تا ۲۰میلیارد تومان برای تصفیه خانه طول لات

نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی روز شنبه در نشست شورای اداری بخش کلاچای رودسر با بیان اینکه همه ما باید در تراز جمهوری اسلامی و انقلاب حرکت کنیم بر لزوم ایفای پررنگ نقش مسئولان در این زمینه تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی روز شنبه در نشست شورای اداری بخش کلاچای رودسر با بیان اینکه همه ما باید در تراز جمهوری اسلامی و انقلاب حرکت کنیم بر لزوم ایفای پررنگ نقش مسئولان در این زمینه تاکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صفری ملک میان افزود: نباید نسبت به موضوعات مختلف سیاسی عمل کرد و اینگونه نگرش مطمئنا باعث صدمه مردم می شود.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه شهرستان های رودسر و املش از بسیاری جهات غنی و ثروتمند است که نمونه بارز آن در حوزه های انسانی و طبیعی است اظهار کرد: مهم این است که این قابلیت ها به فعلیت در آید و خوشبختانه بستر و اراده لازم در این زمینه وجود دارد.

نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از اختصاص ۱۹۰میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه سد پلرود خبر داد و اضافه کرد: ۶۰میلیارد تومان از این اعتبار به حساب پیمانکار واریز شده است.

به گفته وی، متاسفانه در سه چهار سال گذشته اعتباری برای این سد اختصاص داده نشد.

صفری همچنین به اختصاص ۲۰میلیارد تومان اعتبار برای پروژه تصفیه خانه طول لات رحیم آباد اشاره و گفت: این اعتبار هم اکنون در اختیار وزارت نیرو و پیمانکار پروژه قرار گرفته است.

نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی از انجام مذاکرات با پیمانکار پروژه پل کنار گذر کلاچای اشاره و بیان کرد: در تلاش هستیم تا روند کار سرعت بیشتری به خود بگیرد.

روشن معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار رودسر هم در این نشست بر لزوم اصلاح ورودی کلاچای تاکید کرد و گفت: اگر بناست اصلاحاتی صورت گیرد مستلزم کار کارشناسی و تصمیم گیری در شورای ترافیک است.

شاپور کریمی بخشدار کلاچای هم در این نشست بخش کلاچای را از لحاظ توسعه کمتر برخوردار ذکر و گفت: گام های خوبی برای توسعه و ارتقای این بخش در شاخص های مختلف توسعه برداشته شده، اما هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم که باید بیشتر تلاش کنیم.

Share