روز گذشته صورت گرفت؛

رایزنی دلخوش با آذری جهرمی به منظور پیگیری مشکلات مخابراتی صومعه سرا

سیدکاظم دلخوش اباتری نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی به منظور پیگیری مشکلات مخابراتی این حوزه انتخابیه با محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سیدکاظم دلخوش اباتری نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی به منظور پیگیری مشکلات مخابراتی این حوزه انتخابیه با محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که روز گذشته برگزار شد نماینده صومعه سرا با اشاره به مشکلات موجود در برخی روستاهای اطراف صومعه سرا، خواستار پیگیری موضوع و رفع مشکل توسط وزیر ارتباطات شد.

دلخوش ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته تصریح کرد: با وجود تمامی این اقدامات، همچنان شاهد برخی مشکلات مخابراتی در تعدادی از روستاهای این شهرستان هستیم.

نماینده ادوار هفتم، هشتم، دهم و یازدهم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی، سرقت کابل‌های مخابراتی را یکی از علل بروز مشکلات در این زمینه اعلام کرد.

در ادامه آذری جهرمی با ارائه توضیحاتی در خصوص برنامه ریزی‌های صورت گرفته به منظور ارتقای سطح خدمات‌رسانی به ساکنین این محدوده، طاهر گوراب، گوراب زرمیخ، شیخ محله و نوخاله را از جمله نقاطی خواند که وزارت ارتباطات پروژه‌هایی را برای آن‌ها در نظر گرفته است و بخشی از این پروژه‌ها به پایان رسیده است.

وزیر ارتباطات ضمن تشریح برخی خدمات ارائه شده و یا در دست اقدام در صومعه سرا، بیان داشت که موضوعات مطرح شده از سوی نماینده صومعه سرا را بررسی و پیگیری خواهد کرد.

Share