با وجود آمار روزافزون مبتلایان و تلفات ناشی از کرونا:

کاخ سفید مدعی «پایان کرونا» شد و آن را دستاورد برتر ترامپ ثبت کرد

با وجود آمار روزافزون مبتلایان و تلفات ناشی از کرونا در آمریکا، دفتر علم و فناوری کاخ سفید گفته دولت ترامپ به این بیماری خاتمه داده و آن را به عنوان دستاورد برتر دولت وی به ثبت رسانده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از هیل، دفتر علم و فناوری کاخ سفید مدعی «پایان دادن به بیماری کووید-۱۹» شد و اعلام کرد که آن را به عنوان دستاورد برتر دوره اول ریاست‌جمهوری «دونالد ترامپ» به ثبت رسانده است.

 بر اساس یک بیانیه رسمی که قرار است، دستاورد‌های علمی دولت ترامپ را برشمارد، دولت دونالد ترامپ مدعی شده که «اقدامات قاطعی را برای به کار گرفتن دانشمندان و متخصصان بهداشتی در دانشگاه‌ها، صنایع و همچنین دولت برای درک، درمان و شکست این بیماری اتخاذ کرده است».

این در حالی است که آمار کلی مبتلایان و تلفات ناشی از این بیماری کشنده، در آمریکا به طور روزانه در حال افزایش است.

طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز» در ۲۴ ساعت گذشته با ابتلای دست‌کم ۷۵ هزار و ۹۳۰ مورد جدید، مجموع مبتلایان به کروناویروس در ایالات متحده آمریکا به هشت میلیون و ۷۷۸ هزار و ۶۸۰ نفر رسید.

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته، دست‌کم یکهزار و پنج نفر دیگر در آمریکا بر اثر ابتلا به «کووید-۱۹» جان خود را از دست دادند تا شمار کلی قربانیان این ویروس ناشناخته در این کشور به ۲۲۶ هزار و ۷۱۱ نفر برسد.

Share