امام جمعه خمام با انتقاد از عملکرد خودروسازان؛

به ازای هر سه شغلی که در صنعت خودرو ایجاد می‌شود یک کشته یا مجروح داریم

بر اساس اذعان کارشناسان به ازای هر سه شغلی که در صنعت خودرو ایجاد می‌شود یک کشته یا مجروح به واسطه‌عدم کیفیت خودرو به وقوع می‌پیوندد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،حامد اسدالله زاده گفت: یکی از قصه‌های پر غصه‌ی این روزهای کشور عزیز ما صنعت خودرو و اجحافی است که در حق مردم عزیز کشور صورت پذیرفته است.
امام جمعه خمام اظهار داشت: علیرغم اینکه خود کارشناسان حوزه صنعت معتقدند نیاز کشور به تولید خودرو در سال به صورت خوشبینانه حدود ۷۰۰ هزار خودرو جدید می‌باشد ولی وقتی تولید کننده در مدیریت عرضه و تقاضا نقش ایفا می‌کند، قیمت حاشیه بازار و امثال آنها، بازی با الفاظ خواهد بود.
وی افزود: وقتی مردم ما کیفیت را از تولید کننده مطالبه کنند، می‌گوید که به جهت تحریم امکان افزایش تکنولوژی به داخل کشور وجود ندارد ولی وقتی نگاه به تیراژ فراوان محصولات خارجی و سفرهای مدیران خودرویی به فرانسه و کره جنوبی می‌کنیم، می‌بینیم که نه تنها این سفرها کم شده است که مبادلات تجاری آقایان مدیر بیشتر هم شده است. مردم ما نمی‌دانند قسم حضرت عباس را باور کنند یا دم خروس را!
اسدالله زاده یادآور شد: یکی دیگر از قصه‌های پرغصه این درد، پُتک اشتغال‌زایی است؛ که هر دفعه که تهدید به رقابت آزاد شده‌اند، محکم بر سر مردم کوبیده‌اند که رقابت آزاد تولید ملی و اشتغال هزاران نفر را از بین می‌برد! این چه استدلالی است وقتی بر اساس اذعان کارشناسان به ازای هر سه شغلی که در صنعت خودرو ایجاد می‌شود یک کشته یا مجروح به واسطه‌عدم کیفیت خودرو به وقوع می‌پیوندد.
امام جمعه خمام گفت: مردم ما حقیقتا از این همه تناقض گویی‌ها و افسارگسیختگی‌ها در خودروهای داخلی به تنگ آمده‎اند. امیدواریم نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی همانطور که وعده داده‌اند نسبت به ساماندهی صنعت خودرو و قیمت‌های افسار گسیخته آن اقدام جدی و راهگشایی انجام دهند.
وی ادامه داد: متأسفانه در هفته گذشته و در انتهای هفته دفاع مقدسی که بیش از ۲۰۰ هزار شهید تقدیم اسلام و کشور نمودیم تا از ارزش‌ها و ناموس شیعه دفاع کنیم، شاهد وقاهت هرچه تمام در نمایشگاه تجهیزات ورزشی تهران بودیم و تأسف‌بار‌تر اینکه این بی‌حرمتی به با حضور وزیر محترم ورزش و جوانان اتفاق افتاده است.
اسدالله زاده گفت: اگر آقایان یادشان رفته، کسی پیدا شود و به یادشان بیاندازد که ما فقط در یک روز سه شهید ارتشی برای پایین کشیدن جسم بی‌جان ناموس شیعه از نگاه نامحرمان بعثی در خرمشهر فدا کردیم، تا همه بدانند شیعه نسبت به ناموسش حساس است، آن وقت در انتهای همان هفته دفاع مقدس با حضور وزیر ورزش و جوانان زنان بزک کرده را با آن پوشش وقیح بیاورند و برای تبلیغ کالاهای ورزش به نمایش بگذارند!
امام جمعه خمام متذکر شد: امیدواریم که این اشتباه از سر جهل و غفلت بوده باشد که اگر خدای نکرده بخواهد امثال این نمایشگاه‌ها تکرار شود دیگر چنین حمل به خیر و صحتی از طرف جامعه حزب الله اتفاق نخواهد افتاد.
وی ادامه داد: اربعین حسینی را در پیش داریم که امثال همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند برای زیارت اربعین تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا بودیم و با بغض‌های در گلو مانده از کاروان پیاده اربعین، ان شاء الله روز اربعین شکوه به اباعبدالله خواهیم داشت که «یا أَیُّهَا الْعَزیزُ مَسَّنا وَ أَهْلَنَا الضُّرُّ وَ جِئْنا بِبِضاعَهٍ مُزْجاهٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَ تَصَدَّقْ عَلَیْنا إِنَّ اللَّهَ یَجْزِی الْمُتَصَدِّقین»
اسدالله زاده در پایان گفت: یکشنبه ۱۳ مهر روز نیروی انتظامی و آغاز هفته نیروی انتظامی را داریم که خدمت همه عزیزان‌مان در نیروی انتظامی تبریک عرض می‌کنیم و امیدواریم خداوند متعال توفیقات‌شان را روز افزون بفرمایید

Share