ذاکری در جلسه شورای شهر رشت؛

شهردار رشت در اجرای مصوبات اهمال می‌کند | انتصابات کارشناسی نیست و ارتباط مافیایی وجود دارد

شهردار رشت در اجرای مصوبات شورا اهمال می‌کند و همچنین انتصاباتی که صورت می‎گیرد کارشناسی نیست و متاسفانه ارتباطات های مافیایی وجود دارد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یکصد و پنجاه و هشمین جلسه شورای شهر رشت با حضور اعضای شورا عصر روز چهارشنبه برگزار شد.

بهراد ذاکری عضو شورای شهر رشت با انتقاد از دانشگاه عملکرد علوم پزشکی گیلان گفت: امروز علوم پزشکی حال خوبی ندارد و این ناشی از سوی مدیریت است و قطعا به این مسئله خواهم پرداخت.

وی  گفت: شهردار رشت در اجرای مصوبات شورا اهمال می‌کند و همچنین انتصاباتی که صورت می‎گیرد کارشناسی نیست و متاسفانه ارتباطات های مافیایی وجود دارد.

ذاکری ادامه داد: بنده بار دیگر به شهردار رشت در این مورد تذکر می‌دهم که باید به بخشنامه های سازمان بازرسی عمل شود و افراد مناسب از بدنه شهرداری انتخاب شوند.

وی افزود: از زمان رای صادر شده در کمیسیون ماده ۱۰۰ تا اجرا ۲۰ روز فرصت است و در این مدت متاسفانه رایزنی هایی می شود.

این عضو شورا اظهار داشت: بنده طرح دوفوریتی را به شورا ارایه می‌دهم که همان روز که رای صادر می شود به صورت پیامکی به فردی که دارنده پرونده است ارسال گردد و قطعیت رای مشخص شود.

وی در مورد تذکر به شهردار گفت: امیدوارم به تذکرات توجه کنند وگرنه همچنان مسئله طرح سوال را به اجرا درخواهیم اورد و باید به صحن شورا بیایند تا پاسخگو باشند.

در ادامه با دو فوریت طرح ارسال پیامک بعد از رای گیری در کمیسیون ماده ۱۰۰ به صاحب پرونده، موافقت شد.

Share