شهردار چاف و چمخاله مطرح کرد؛

آرزوی ۱۲ ساله اتصال چاف به چمخاله برآورده می‎شود|مردم از ترس نمی‌توانند به شهرداری بیایند

لاهوتی با بیان اینکه مشکلات چاف و چمخاله باید از سوی سازمان ملی مسکن و دستگاه های مربوطه جدی‌تر مورد بررسی قرار بگیرد، گفت: به دنبال این هستیم که پس از ۱۲ سال آرزوی اتصال چاف و چمخاله را امسال براورده کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، کمیل لاهوتی شهردار چاف و چمخاله با بیان اینکه این شهر می‌تواند نمونه گردشگری در کشور باشد، اظهار کرد: به جای نوسازی بافت فرسوده قوانین به نحوی است که در حال تولید بافت فرسوده هستیم.

وی با بیان اینکه ۱۱ سال از شهر شدن چاف و چمخاله می گذرد، تصریح کرد: ۹ سال است که انواع صورتجلسات صادر شده اما حتی یک مورد سند ۲۰۰ متری هم اعطا نشده است.

لاهوتی با بیان اینکه در قانون برای متصرفین نیز حقوقی تعیین شده‌است، افزود: در بر اول دریا که باید هتل ۵ ستاره ساخته شود شاهد تولید سکونتگاه غیررسمی و فرسوده ‌هستیم و مردم از ترس نمی‌توانند به شهرداری بیایند.

وی با بیان اینکه با این رویه حقوق مردم و شهرداری زیرپا گذاشته شده است، افزود: شهرداری چه در حوزه تفکیک، صدور پروانه، نقل و انتقال هیچ درآمدی ندارد چون مسائل هیچگاه حل نشده‌است.

شهردار چاف و چمخاله با بیان اینکه به قول رئیس دادگستری شهرستان لنگرود شهرداری در این شهر همانند پادشاه بدون سرزمین است، افزود: شهرداری چاف و چمخاله با تفکر روستایی باید دو شهر را مدیریت کند.

وی با بیان اینکه مشکلات چاف و چمخاله باید از سوی سازمان ملی مسکن و دستگاه های مربوطه جدی‌تر مورد بررسی قرار بگیرد، گفت: به دنبال این هستیم که پس از ۱۲ سال آرزوی اتصال چاف و چمخاله را امسال براورده کنیم.

گفتنی است امروز نماینده لنگرود در مجلس، مدیرکل راه و شهرسازی گیلان و فرماندار لنگرود از پروژه اتصال چاف و چمخاله و همچنین کنارگذار چمخاله به رودسر بازدید کردند.

 

Share