رئیس شورای شهر انزلی در گفتگو با دیارمیرزا خبر داد؛

یک گام تا انتخاب شهردار انزلی؛ ۹ نفر حائز شرایط فراخوان بودند

هادی حیدری، رییس شورای اسلامی بندرانزلی در گفتگو با دیار میرزا در مورد انتخاب شهردار شهر انزلی گفت : بر اساس فراخوانی که شورای شهر انزلی برای انتخاب شهردار این شهر اعلام کرد ۲۳ نفر به دبیر خانه این شورا مراجعه کردند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صد و هفتمین جلسه فوق العاده و علنی شورای شهر بندرانزلی با موضوع بررسی انتخاب شهردار این شهر، شامگاه یکشنبه ( ۱۸ خرداد ) در محل شورا برگزار شد.

هادی حیدری، رییس شورای شهر بندرانزلی در گفتگو با دیارمیرزا در مورد انتخاب شهردار شهر انزلی گفت: بر اساس فراخوانی که شورای شهر انزلی برای انتخاب شهردار این شهر اعلام کرد ۲۳ نفر به دبیر خانه این شورا مراجعه کردند.

حیدری افزود: با توجه به بحث و بررسی اعضای شورا در مورد انتخاب شهردار از میان این ۲۳ نفر ۹ نفر حائز شرایط فراخوان تصدی شهرداری انزلی شدند.

رییس شورای شهر بندرانزلی با اشاره به ضرورت مدت ۵ سال سابقه مدیریت میانی طبق قانون گفت: از این ۹ نفر ۶ نفر تمام شرایط فراخوان و سابقه کافی در مدیریت میانی دارند البته از ۶ نفر ۲ نفر به مدت ۲/۵ سال کمبود سابقه مدیریت میانی دارند که در صورت انتخاب به عنوان شهردار طبق قانون با نظر مقام عالی استان یعنی استاندار گیلان می تواند به عنوان شهردار انتخاب شود و ۳ نفر در بخش خصوصی هستند و شورا با دید باز و صحه گذاشتن به استعلام های انجام شده آنها را نیز جزو گزینه‎ها قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه برای اعضای شورای شهر انزلی بومی بودن اولویت است، افزود: این ۹ نفر بومی هستند و ارائه برنامه آنها هفته آینده در روزهای دوشنبه و سه شنبه انجام خواهد شد و بعد از ارائه اعضای شورای انزلی در جلسه فوق العاده که احتمالا روز پنج شنبه خواهد بود، شهردار شهر انزلی را انتخاب خواهد کرد.

Share