آغاز مرحله اول رزمایش مواسات و همدلی در آستارا

توزیع بیش از ۲ هزار بسته معیشتی کمک مومنانه در شهرستان آستارا

در مرحله اول این رزمایش بسته های معیشتی با اقلامی همچون برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه، خرما و مرغ بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در مرحله اول برگزاری رزمایش کمک مومنانه، توزیع دو هزار و صد بسته معیشتی بی نیازمندان از امروز در شهرستان آستارا آغاز شد.

این بسته های کمک معیشتی که با کمک خیرین آستارایی و در راستای فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص کمک مومنانه به نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا، تهیه شده است قرار است در بین نیازمندان توزیع شود.

در مرحله اول این رزمایش بسته های معیشتی با اقلامی همچون برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه، خرما و مرغ بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع شد.

ارزش هر بسته غذایی تهیه شده ۲۰۰ هزار تومان است و برای تهیه این بسته ها در مجموع ۴۲۰ میلیون تومان هزینه شده است.

امام جمعه آستارا در حاشیه آغاز توزیع این بسته های کمک معیشتی در مصلی نماز جمعه این شهرستان، اظهارکرد: رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری با همکاری سپاه ناحیه آستارا و سایر دستگاه ها در این شهرستان اجرایی شد.

حجت الاسلام والمسلمین کاظم حافظ نیا از خیرین و مردم نیکوکار این شهرستان در کمک به نیازمندان تقدیر و تشکر کرد و افزود: در مرحله اول رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه هزار و ۱۰۰ بسته کمک معیشتی در بین نیازمندان توزیع شد.

وی تصریح کرد: در مراحل بعدی این رزمایش، بسته های کمک معیشتی به تعداد حدود ۶ هزار بسته در بین نیازمندان توزیع می شود.

سرهنگ پاسدار جهانبخش آرمان فرمانده سپاه ناحیه آستارا نیز در حاشیه آغاز توزیع این بسته های کمک معیشتی، اظهارکرد: سپاه ناحیه آستارا قبل از عید نوروز ۲ هزار و ۴۰۰ بسته غذایی به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع کرد.

Share