نماینده رودسر و املش در مجلس تأکید کرد:

محدودیت‌های مالی شهرداری‌ها نباید مانع توسعه شهرها شود | پروژه‌های نیمه تمام تکمیل گردد

نماینده رودسر و املش در مجلس با تأکید بر تهیه طرح تفضیلی برای شهرها، گفت: محدودیت های مالی شهرداری ها نباید مانع توسعه شهرها شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، اسدالله عباسی عصر دوشنبه در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی رودسر در فرمانداری این شهرستان بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تأکید و اظهار کرد: شهرداری‌ها باید با تلاش بیشتر در زمینه توسعه شهرها و جلب رضایت شهروندان گام بردارند.

وی با اشاره به محدودیت‌های درآمدی شهرداری‌ها و مشکلات این سازمان در این بخش، گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز تلاش می‌کنند تا بتوانند اعتبارات مناسبی بر اساس موقعیت شهرها پیش بینی و تصویب کنند.

نماینده رودسر و املش در مجلس یکی از مهم‌ترین معضلات استان‌های شمالی به ویژه گیلان را پسماند عنوان کرد و افزود: با تصویب اعتبارات در این زمینه در آینده نزدیک شاهد تحولات در مدیریت پسماند خواهیم بود.

وی در ادامه با اشاره به موضوع طرح تفضیلی، خواستار توجه ویژه شهرداران به این طرح شد و تصریح کرد: در صورت وجود محدودیت در تأمین منابع مجلس بر اساس موقعیت شهرها حمایت‌های لازم را انجام خواهد داد.

عباسی تأکید کرد: برای توسعه در شهرها شهرداران نباید تنها به اعتبارات دولتی چشم داشته باشند بلکه باید با درآمدزایی اجرای پروژه‌های عمرانی دنبال شود.

عدم همکاری آب منطقه‌ای گیلان در اجرای پروژه‌ها در مناطق سیل زده

فرماندار رودسر در ادامه این جلسه با اشاره به دو برابر شدن اعتبارات مدیریت پسماند، اظهار کرد: با این میزان از اعتبارات قطعاً شاهد تحولات خوبی در حوزه پسماند خواهیم بود.

حسین اسماعیل پور با بیان اینکه چهار شهر، شهرستان رودسر فاقد طرح تفضیلی هستند، گفت: شهرداری‌ها نیز با محدودیت‌های مالی مواجه هستند که باید در این زمینه نیز اقداماتی انجام شود.

وی در ادامه ضمن انتقاد از آب منطقه‌ای گیلان در زمینه عدم همکاری در روند اجرای پروژه‌های شهرستان رودسر در اسکان آسیب دیگان روستاهای آزارکی و کاکرود، افزود: این موضوع سبب شده تا نتوانیم پروژه‌های این مناطق را اجرایی کنیم.

Share