خبر خوش رییس شورای شهر رشت؛

۱۶ بهمن کلنگ تراموای شهر رشت به زمین می‌خورد و ۱۸ اسفند پروژه پارک آبی آغاز می‌شود

حاجی پور اظهار کرد: ۱۶ بهمن ماه کلنگ تراموای شهر رشت به زمین خواهد خورد و همچنین ۱۸ اسفند پروژه پارک آبی آغاز می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یکصد و بیست و پنجمین جلسه شورای شهر رشت عصر روز چهارشنبه با حضور اعضای شورا برگزار شد.

در ابتدای جلسه اسماعیل حاجی پور رییس شورای شهر رشت با اشاره به سیل سیستان بلوچستان گفت: از همکاران عضو شورا می خواهم که طرحی را برای کمک به مردم مظلوم سیستان و بلوچستان با دو فوریت تصویب کنیم.

حاجی پور با اشاره به اینکه احساس خوبی نسبت به شورا دارم، گفت: شورا به اتحاد سابق برگشته است و هر کدام از اعضا به تنهایی یک شورا بوده و به دنبال رفع مشکلات شهر هستند و توجه ای به مسایل حاشیه ای ندارند.

رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه از همه اعضا برای این وفاق و همدلی سپاسگزارم گفت: پیگیری امورات رشت به خوبی در حال انجام است و همینجا از دکتر نوبخت فرزند برومند این شهر و استان تشکر می کنم.

وی ادامه داد: با موافقت و تخصیص اعتبار خوبی که از سوی دکتر نوبخت صورت گرفته احیا و ساماندهی رودخانه زرجوب را شروع خواهیم کرد.

حاجی پور در مورد تراموا نیز اظهار کرد: ۱۶ بهمن ماه کلنگ تراموای شهر رشت به زمین خواهد خورد و همچنین ۱۸ اسفند پروژه پارک آبی آغاز می شود.

وی با اشاره به طرح تفکیک زباله از مبدا گفت: کارت شهروندی در این زمینه به زودی صادر خواهد شد.

حاجی پور در مورد پرداخت حقوق کارگران رفت و روب نیز اظهار کرد: دیروز ۷ میلیارد تومان از طریق مناطق شهرداری پول جمع آوری و به حساب حقوق کارگران رفت و روب شهرداری ریخته شد.

گفتنی است با لایحه کمک ۵۰ میلیون تومانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان موافقت شد.

Share