فاطمه شیرزاد: آماده باش کامل نیروهای خدمت رسان شهرداری رشت تا پایان بارش برف

با تمام قوا شهر را برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن آماده می‌کنیم

فاطمه شیرزاد گفت: نیروهای خدمت رسان مجموعه مدیریت شهری با تمام قوا شهر را برای حضور پرشکوه و با عظمت مردم ولایت مدار در راهپیمایی ۲۲ بهمن آماده می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فاطمه شیرزاد، عضو کمیسیون بهداشت،محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی رشت در گفتگویی با اشاره به تداوم بارش برف در رشت اظهار کرد: تلاش های نیروهای خدمت رسان شهرداری رشت از لحظات اولیه بارش برف آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: نیروهای خدمت رسان مجموعه مدیریت شهری با تمام قوا شهر را برای حضور پرشکوه و با عظمت مردم ولایت مدار در راهپیمایی ۲۲ بهمن آماده می کنند.

شیرزاد تسهیل در تردد شهروندان در روزهای برفی را از اولویت های مجموعه مدیریت شهری دانست و افزود: نیروهای خدمت رسان شهرداری رشت تا پایان بارش برف در آماده باش کامل قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه عملیات برف روبی معابر اصلی و مسیر دستگاه های خدمت رسان نظیر بیمارستان ها و… ر دستور کار مدیریت شهری قرار دارد گفت: شهروندان از ترددهای غیر ضروری خودداری کرده و سامانه ۱۳۷ شهرداری رشت به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مشکلات شهروندان است.

عضو کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی رشت با اشاره به اینکه نیروهای عملیاتی آتش نشانی شهرداری رشت در ۱۴ ایستگاه آماده خدمت رسانی هستند خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در صورت بروز هرگونه حادثه با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تماس بگیرند.

Share