در کمیسیون بودجه شورای رشت؛

افزایش حق‌الجلسه اعضای کمیسیون ماده ۱۰۰ و ۷۷ | موافقت با اهدای زمین به شرکت آبفا

اعضای کمیسیون ماده ۱۰۰ و کمیسسون ماده ۷۷ به ازای هر ۹۰ دقیقه حضور در جلسه به میزان یک چهلم و دبیران کمیسیون به میزان یک هشتادم حقوق شهردار دریافت می‎کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یکصد و بیست و پنجمین جلسه کمیسیون بودجه با حضور اعضا و مشاورین کمیسیون و مدیران شهرداری در ساختمان شورا برگزار شد.

حجت جذب رییس کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص لایحه پیشنهاد حق الجلسه اعضای کمیسیون ماده ۱۰۰ و کمیسیون ماده ۷۷ اظهار کرد: رقم فعلی که اعضای کمیسیون ها برای حضور در جلسات دریافت می کنند حتی از شهرهای دیگر استان بسیار پایین تر می باشد. در همین راستا پیشنهاد ارایه شده توسط وزارت کشور در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد اعضای کمیسیون ماده ۱۰۰ و کمیسسون ماده ۷۷ به ازای هر ۹۰ دقیقه حضور در جلسه به میزان یک چهلم و دبیران کمیسیون به میزان یک هشتادم حقوق شهردار  دریافت نمایند.

همچنین در ادامه جلسه در خصوص اهدای ۶۰۰ متر مربع زمین به شرکت آب و فاضلاب جهت پمپاژ فاضلاب به تصفیه خانه پس از بحث و بررسی، با این درخواست به شرط رعایت الزامات استانداردهای محیط زیستی، بو و صدا و همچنین پیش بینی مکانی در همان سازه برای هیات قایقرانی موافقت شد.

Share