نماینده رودسر و املش در مجلس تأکید کرد:

لزوم تعیین تکلیف اعتبار ۵ میلیاردی خسارت سیل منطقه کاکرود

نماینده رودسر و املش با اشاره به اختصاص اعتبار ۵ میلیارد تومانی برای خسارت سیل در منطقه کاکرود، گفت: به دلیل عدم جذب به دنبال تعیین تکلیف این اعتبار هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، اسدالله عباسی در نشست ستاد بحران رودسر که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه خسارت‌های فراوان سیل دو سال اخیر در شهرستان رودسر، اظهار کرد: وقوع سیل در منطقه کاکرود سبب تخریب و خسارت زیادی به حاشیه رودخانه‌ها در شده است.

وی به آب گرفتگی منطقه چینی جان اشاره، افزود: با توجه به بسته شدن آب راه‌ها در سال‌های اخیر بر اثر سیل شاهد عدم دقت لازم در زمینه هدایت این آب راه‌ها هستیم.

عباسی در ادامه با تأکید بر لزوم بررسی این مشکل از سوی آب منطقه‌ای، تصریح کرد: اداره راهداری نیز باید این موضوع را بررسی و راهکار مناسبی برای حل این مشکل ارائه دهد ضمناً میزان اعتبار نیز باید اعلام شود.

وی همچنین به وضعیت منطقه کاکرود رحیم آباد نیز اشاره و بیان کرد: برخی مشکلات در زمینه ارائه یک قطعه زمین برای احداث یک باب منزل مسکونی در این منطقه وجود دارد که این موضوع باید هر چه سریع‌تر از سوی آب منطقه‌ای و فرمانداری بررسی و مشکل حل شود.

عباسی با اشاره به تخصیص اعتبار ۵ میلیارد تومانی برای بازسازی مناطق سیل زده کاکرود، افزود: با توجه به عدم جذب این میزان اعتبار به دنبال پیگیری موضوع با معاونت وزارت کشور، مدیر کل بحران و جهاد کشاورزی و سایر ارگان‌های مرتبط هستیم تا موضوع تعیین تکلیف شود.

Share