امام جمعه آستارا:

تا پایان انتخابات از پذیرش کاندیداها در دفتر معذورم | انتقام سخت تا نابودی کامل آمریکا ادامه دارد

حافظ نیا گفت: ستاد نماز جمعه از هیچ کسی در انتخابات حمایت نمی‌کند و حرکت خلاف آن را بگوید دروغگو است، بنده تا انتخابات مجلس از پذیرش کاندیداها در دفتر خود معذور هستم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان مرزی بندر آستارا به امامت امام جمعه شهرستان حجت الاسلام والمسلمین کاظم حافظ‌نیا برگزار شد.

امام جمعه آستارا در ابتدای خطبه اول با اشاره به شان و ارزش حضرت فاطمه زهرا(س) در نزد خداوند گفت: ملائک یارای نگاه کردن به نور عظیم الهی در وجود حضرت فاطمه((س) را نداشتند و امروز آیا ما هم در مسیر نور الهی قرار داریم؟

حجت الاسلام والمسلمین کاظم حافظ‌نیا فاطمه زهرا(س) را یک الگو برای تمام مومنان دانست و گفت: ایشان در تربیت فرزندان و انجام وظایف همسرداری یک الگو بودند، وظایف همسرداری هیچ منافاتی با فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی زنان ندارد و حضرت فاطمه زهرا (س) یک مجاهد خستگی‌ناپذیر بودند.

امام جمعه آستارا حضرت فاطمه(س) را باعث افتخار پیامبر اکرم(ص) دانست و بیان کرد: رسول اکرم(ص) به پاکیزگی و عصمت حضرت فاطمه(س) افتخار می کردند و امروز مومن اگر قصد رستگاری دارد باید با رفتار خالصانه امیرالمومنین(ع) را سرلوحه خود قرار داده و ظاهر و باطنش یکی باشد.

امام جمعه آستارا در ابتدای خطبه دوم نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به اینکه مردم افراد با اخلاص را می‌شناسند، گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی با ویژگی اخلاص توسط رهبر انقلاب شناسانده شدند، ایشان از خودنمایی به دور بود و در مجالس جایی که دیده نشوند، می‌نشست.

حافظ نیا ادامه داد: حاج قاسم از سال ۷۶ فرمانده نیروی قدس سپاه بودند، ولی در قضیه داعش مردم ایشان را بیشتر دیدند، چرا که گمنامی از ویژگی‌های او بود، شهید سلیمانی امروز در دل تمام ملت جای دارد.

خطیب جمعه آستارا با اشاره به معرفی فرمانده جدید نیروی قدس سپاه گفت: سردار قاآنی همانند سردار سلیمانی است و هیچ سستی در جبهه مقاومت وجود نخواهد داشت.

امام جمعه آستارا با اشاره به انتقام سخت از آمریکا گفت: انتقام سخت معنایی بالاتر از قصاص دارد و بمباران عین الاسد تنها سیلی اول بود، انتقام سخت تا نابودی کامل آمریکا ادامه خواهد داشت.

حافظ انتقام سخت را موثر و هوشمندانه دانست و تصریح کرد: انتقام سخت می‌تواند از طریق حزب‌الله، حماس و انصارالله باشد و قدرتمندانه سایه جنگ را از سر کشور بر می دارد.

امام جمعه آستارا نیروهای مسلح را قسمتی از انتقام سخت دانست و عنوان کرد: سیلی اول یک نمونه کوچک بود و انتقام سخت ادامه پرقدرت مسیر هسته‌ای است.

حافظ نیا با اشاره به افزایش غنی‌سازی و گسترش برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران گفت: برداشتن گام نهایی یکی از گام‌های انتقام سخت است و اقدامات آتش به اختیار گروه‌های جبهه مقاومت نیز از مراحل انتقام سخت بوده که در نهایت به اخراج آمریکایی‌ها از منطقه منجر می شود، انتقام سخت محو شدن اسرائیل از صحنه روزگار است.

وی با اشاره به رای ندادن به انسان‌های خودشیفته و خود رای در انتخابات مجلس گفت: نباید به انسانهای ریاکار رای داد و باید با شناخت اشخاص مومن به دین، انقلاب و خداترس به آنها رای داد.

امام جمعه آستارا ادامه داد: ستاد نماز جمعه از هیچ کسی در انتخابات حمایت نمی‌کند و حرکت خلاف آن را بگوید دروغگو است، بنده تا انتخابات مجلس از پذیرش کاندیداها در دفتر خود معذور هستم.

به گزارش دیارمیرزا شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غربی ترین نقطه استان گیلان و همسایه جمهوری آذربایجان قرار دارد.

Share