عباسی در شورای اداری رودسر؛

به روحانی رای نداده‎ام اما به او بی‌احترامی هم نکردم|پس گرفتن امضاها غیرحرفه‌ای و غیرمنطقی است

عباسی با تاکید بر تعامل مجلس و دولت خاطرنشان کرد: با نقد عملکرد دولت مخالف نیستم و بنده به رییس جمهور کنونی رای ندادم اما یکبار هم شما مشاهده نکرده اید به غیر از نقد منصفانه، به دولت بی احترامی کنم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان رودسر مصونیت انقلاب و نظام را مستلزم حرکت در مسیر آرمان‌ها دانست و گفت: اگر بر اساس خط مشی و مسیر انقلاب حرکت کنیم به این نظام خدشه ای وارد نخواهد شد.
اسدالله عباسی افزود: اگر این چارچوب ها رعایت نشود مطمئنا عوامل بازدارندگی در چرخه های مختلف کشور به ویژه مباحث اقتصادی ایجاد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه هر نظامی یک چارچوب مشخص برای خود دارد، اظهار کرد: همه ما زیر چتر نظام جمهوری اسلامی و در راس آنها ولایت فقیه قرار داریم و باید با یک اشاره از ولی فقیه تبعیت کنیم.

نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح استیضاح وزرای کشور و نفت؛ پس گرفتن این امضاها از سوی برخی نمایندگان را اقدامی غیر حرفه ای و غیر منطقی دانست و افزود: مجلس برابر قانون، تکالیفی در قبال مردم دارد که باید به آن عمل کند.

عباسی گفت: بیمارستان شهید انصاری رودسر به زودی به دستگاه سی تی اسکن مجهز می‌شود.

وی به دیدار خود با نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اشاره کرد و گفت: دکتر نوبخت دستور پرداخت ۷۰ میلیاردتومان برای ادامه کار سد پلرود، ۱۵ میلیارد تومان برای پل کشاورز رانکوه و سه میلیاردتومان به عنوان مطالبات راه املش به شلمان را به صورت مکتوب صادر کردند.

عباسی با تاکید بر تعامل مجلس و دولت خاطرنشان کرد: با نقد عملکرد دولت مخالف نیستم و بنده به رییس جمهور کنونی رای ندادم اما یکبار هم شما مشاهده نکرده اید به غیر از نقد منصفانه، به دولت بی احترامی کنم.

وی افزود: اگر با هم وحدت و همراهی نداشته باشیم مطمئنا اوضاع خوبی نخواهیم داشت.

عباسی، رعایت اخلاق سیاسی در امر انتخابات را امری مهم بر شمرد و اضافه کرد: نباید طوری عمل شود که مردم نسبت به نظام بدبین شوند.

وی در پایان اظهار کرد: اگر نمی توانیم هیچ کاری انجام دهیم حداقل با مردم با خوشرویی و ملاطفت برخورد کنیم.

Share