فرماندار لاهیجان در جلسه شورای اداری مطرح کرد:

از برگزاری جلسات بدون خروجی جلوگیری شود|لزوم همراهی همه ارکان نظام برای برون‌رفت از اوضاع جاری

فرماندار شهرستان لاهیجان در جلسه شورای اداری با تقدیر از بسیجیان و تلاش های نیروی های امنیتی و انتظامی در کنترل حوادث اخیر گفت: همراهی همه ارکان نظام برای برون رفت از اوضاع جاری لازم و ضروری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار شهرستان لاهیجان در جلسه شورای اداری با تقدیر از بسیجیان و تلاش های نیروی های امنیتی و انتظامی در کنترل حوادث اخیر گفت: اکنون با توجه به جنگ اقتصادی دشمنان نظام و تاثیر اقتصاد بر همه امور و ارکان نظام که در آموزه های دینی ما نیز به آن اشاره شد، شرافت آزادگی و حریت هزینه دارد و به تعبیر بنده و بنا به تاکیدات مقام معظم رهبری باید در جهت پیشرفت و ترمیم مشکلات همت و تلاش بیشتری از طرف مسئولان انجام شود.

اسماعیل میرغضنفری در ادامه اظهار داشت: همراهی همه ارکان نظام برای برون رفت از اوضاع جاری لازم و ضروری است.

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: اگر ما امروز مسئول هستیم مرهون پشتوانه مردمی است و باید تمام تلاش و توان را برای حل مشکلات به کار ببندیم که به فرموده امام راحل (ره) مردم ولی نعمتان ما هستند.

میرغضنفری در ادامه افزود: مسئولان باید دغدغه مردم در خصوص گرانی ها را جدی بگیرند و دستگاههای ذیربط باید مدیریت بازار و عدم افزایش قیمت ها در دستور کار خود قرار دهند.

وی در ادامه با بیان اینکه لاهیجان به عنوان پایلوت شهر هوشمند در استان از طرف استانداری مشخص شده، گفت: باید در این زمینه برنامه ریزی و کار شود.

فرماندار لاهیجان با بیان اینکه روابط عمومی های ادارات نیز ملزم به ارائه عملکردهای خود به مردم هستند، افزود: باید از برگزاری جلسات بدون خروجی در ادارات جلوگیری شود و در ساعت های اداری موظف به ارائه خدمت و حل امور مردم باشید، جلسات نیز درخارج از وقت اداری انجام گیرد.

وی در ادامه در مورد تغییر کاربری اراضی اظهار داشت: ما از دادستان محترم می خواهیم، اگر دستگاههای متولی در این زمینه کوچکترین تخلفی مرتکب شدند، مورد تعقیب و اعمال قانون قرار گیرند
.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان لاهیجان گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات همه دستگاههای اجرایی موظفند با تمامی امکانات در اختیار ستاد انتخابات بوده و اهتمام جدی در این مسیر داشته باشند.

میرغضنفری تاکید کرد: دستگاه های دولتی امکانات دولتی را در اختیار هیچ کاندیدای قرار ندهند و هیچ مسئول و دستگاه اجرایی حق شرکت در برنامه انتخاباتی کاندیداها را ندارد و کوچکترین تخلفی در این زمینه از هر دستگاه اجرایی صورت گیرد به اشد مجازات خواهد رسید.

فرماندار شهرستان لاهیجان در پایان گفت: بودجه سالجاری شهرستان از طرف کمیته برنامه ریزی مبلغ ۳۳ میلیارد و۱۹۷ و میلیون و ۴۰۰ تومان می باشد که برای ۳۳۷ پروزه از ۴۰ دستگاه اجرایی مصوب گردیده و دستگاههای متولی در جهت تخصیص آن باید تلاش نمایند .

Share