گزارش دیارمیرزا از سفر یک روزه معاون درمان وزارت بهداشت به آستارا؛

هیچ کس در وزارت بهداشت به قول خود در خصوص سی تی اسکن عمل نکرد

نماینده مردم آستارا در مجلس با اشاره به فاصله طولانی این شهرستان با مرکز استان گفت: هیچ کس در وزارت بهداشت به قول خود در خصوص سی تی اسکن عمل نکرد، سرکوبی بیمارستان آستارا تنها ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار نیاز داشته و در حوزه پزشک متخصص نیز مشکل بسیاری داریم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، معاون درمان وزارت بهداشت و درمان در سفر یک روزه از بیمارستان این شهرستان بازدید کرد.

آمادگی لازم برای تعویض و تجهیز دستگاه‌های دیالیز شهرستان آستارا را داریم

قاسم جان‌بابایی در جلسه با مسئولان شهرستان مرزی بندر آستارا در بیمارستان مهمترین علت اعزام بیماران آستارا را نبود دستگاه سی تی اسکن عنوان کرد و گفت: سرب کوبی سیتی اسکن با تحویل به پیمانکار باید سریعاً انجام شده و بخش مراقبت ویژه اطفال و نوزادان نیز باید تجهیز و تا دو هفته آینده تحویل داده شود.

معاون درمان وزارت بهداشت و درمان با تاکید به مدیریت مناسب به بخش اورژانس بیمارستان آستارا گفت: باید با افزایش پزشک متخصص و اسقرار طب اورژانس بیماران اورژانس پذیرش شده و مشکلی در این حوزه نداشته باشیم.

وی با اشاره به دارا بودن شرایط بیمارستان قدیم شهرستان آستارا برای واگذاری گفت: این بیمارستان از جانب ما مشکلی برای اجاره و یا واگذاری به بخش خصوصی نداشته و با مصوبه دانشگاه علوم پزشکی گیلان و تجهیز می توان به مردم آستارا در این حوزه ارائه خدمات کرد.

جان‌بابایی با اشاره به آمادگی برای تعویض و تجهیز دستگاه‌های دیالیز بیمارستان این شهرستان گفت: آمادگی لازم برای تعویض و تجهیز دستگاه‌های دیالیز شهرستان آستارا را داریم و با رایزنی و پیگیری مسئولان شهرستان و استان این مهم انجام می شود.

هیچ کس در وزارت بهداشت به قول خود در خصوص سی تی اسکن عمل نکرد

نماینده مردم آستارا در مجلس در این جلسه با اشاره به فاصله طولانی این شهرستان با مرکز استان گفت: هیچ کس در وزارت بهداشت به قول خود در خصوص سی تی اسکن عمل نکرد، سرکوبی بیمارستان آستارا تنها ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار نیاز داشته و در حوزه پزشک متخصص نیز مشکل بسیاری داریم.

ولی داداشی تعداد پزشکان متخصص بیمارستان آستارا برخلاف عنوان ذکر شده دانست و گفت: از ۲۵ پزشکی اعلامی تنها ۱۰ الی ۱۱ پزشک در آستارا به طور مداوم حضور دارند و امروز متاسفانه ما نیاز به امکانات حداقلی درمان در آستارا داریم.

بی انگیزگی نیروهای بهداشت و درمان آستارا | کمبود امکانات بیمارستان باعث گلایه شدید مردم شده است

فرماندار آستارا در این جلسه از بی انگیزگی نیروهای بهداشت و درمان آستارا خبر داد و گفت: کمبود امکانات بیمارستان باعث گلایه شدید مردم شده و پرسنل نیز به علت کمبود امکانات بی انگیزه شده اند.

حسن رستم زاد با انتقاد از عدم تجهیز بیمارستان قدیم آستارا گفت: بیمارستان قدیم شهرستان تجهیز نشده و به بیمارستان جدید و با امکانات کم منتقل شده است و امروز وضعیت اضطراری اورژانس اثر آن نیز نیاز به رسیدگی دارد.

نماینده عالی دولت در آستارا با اشاره به کاستی های بیمارستان این شهرستان گفت: کمبود پرسنل، مشکلات حوزه پرستاری، کمبود امکانات سخت افزاری و مشکل اورژانس از عمده مشکلات بیمارستان بوده و به دلیل سیل حضور گردشگر داخلی و خارجی نباید مشکلات حوزه درمان آستارا به چشم شهرستان ۱۰۰ هزار نفری ببینیم.

به گزارش دیارمیرزا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غربی ترین نقطه استان گیلان در همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

Share