معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان:

اولویت فعالیت خبرگزاری بسیج گسترش امیدواری در جامعه است

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان اولویت فعالیت خبرگزاری بسیج را گسترش امیدواری در جامعه دانست و گفت: یک رسانه فعال و انقلابی باید همواره حس امید و امیدواری را در جامعه گسترش می دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دفتر شهرستانی خبرگزاری بسیج گیلان با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان و معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان و مسئولان شهرستانی در بندر آستارا افتتاح شد.

 معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان در این آیین هدف از افتتاح این دفتر را اهمیت شهرستان آستارا در گیلان دانست و گفت: بندر مرزی آستارا با داشتن مرز زمینی، ریلی و دریایی از اهمیت ویژه‌ای در استان گیلان برخوردار بوده و باید از توان و ظرفیت این شهرستان در عرصه رسانه نیز به نحو احسن استفاده کرد.

روح الله پور اسماعیلی بر ضرورت زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا تاکید کرده و بیان کرد: استقلال، امنیت، عزت و سربلندی امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون ایثار و رشادت شهدا بوده و مردم ولایتمدار گیلان همواره پاسدار خون این شهیدان بوده و مجاهدت های شهدا باید به همگان نشان داده شود.

پور اسماعیلی افتتاح دومین دفتر خبرگزاری بسیج در گیلان را یک گام محکم برای گسترش فعالیت‌های این خبرگزاری در گیلان دانست و تصریح کرد: دفاتر خبرگزاری بسیج برای گسترش فعالیت‌های رسانه این خبرگزاری در گیلان نوید فعالیت‌های مهم قشر خبرنگار و عرصه خبر را داده و پس از افتتاح دومین دفتر در آستارا، مجموعاً شش دفتر در استان گیلان که سه دفتر آن در غرب و سه دفتر در شرق گیلان فعالیت خواهد کرد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان اولویت فعالیت خبرگزاری بسیج را گسترش امیدواری در جامعه دانست و گفت: یک رسانه فعال و انقلابی باید همواره حس امید و امیدواری را در جامعه گسترش می دهد و با انتشار خبرهای درست و صحیح، مسیر پویایی، تعالی و پیشرفت یک جامعه را هموار کند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مرزی بندر آستارا وظیفه امروز رسانه را بسیار خطیر و مهم تر از گذشته دانست و گفت: امروز کار رسانه به مراتب از سال‌های قبل سخت‌تر بوده چرا که دشمنان هزینه زیادی در این بخش کرده تا جوانان و نوجوانان را گمراه کرده و آرام آرام در آنان نفوذ کند.

سرهنگ جهانبخش آرمان دشمن شناسی را وظیفه اصلی رسانه دانشجو گفت: افزایش بصیرت، اطلاع‌رسانی دقیق و دشمن شناسی از وظایف اصلی یک رسانه انقلابی بوده و امروز رسانه در جامعه رسانه نقش مهمی را برعهده داشته و بر افکار عمومی اثر گذاری زیادی دارد.

گفتنی است دفتر خبرگزاری بسیج در شهرستان مرزی بندر آستارا در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان قرار خواهد داشت.

به گزارش دیارمیرزا شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

Share