مسئولان داماش زیر بار حرف زور نرفتند

داماش گیلان حاضر به بازی نشد | بی لیاقتی مسئولان در برگزاری فینال جام حذفی

با گذشت دقایقی از ساعت ۲۱ به عنوان ساعت آغاز مسابقه فینال جام حذفی اما بازیکنان تیم داماش به دلیل عدم ورود هواداران این تیم به استادیوم از حضور در زمین مسابقه امتناع کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با گذشت دقایقی از ساعت ۲۱ به عنوان ساعت آغاز مسابقه فینال جام حذفی اما بازیکنان تیم داماش به دلیل عدم ورود هواداران این تیم به استادیوم از حضور در زمین مسابقه امتناع کردند.

مسئولان باشگاه داماش گیلان به دلیل اینکه هوادارانش به داخل ورزشگاه شهدای فولاد راه ندادند اجازه بازی به تیم خود را نمی دهند و علیرضا بیرانوند به همراه سید جلال حسینی پشت بلندگو خواستار خالی شدن این جایگاه از هواداران هستند تا هواداران داماش به ورزشگاه وارد شوند و بازی برگزار شود.

سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در واکنش به جو ورزشگاه گفت: کنترل هواداران از دست ما خارج شده است.

وی افزود: تعداد مأموران نیروی انتظامی به ۱۰۰ نفر هم نمی‌رسد، اما بیش از ۴۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه حاضر هستند. حتی کنار زمین هم پُر از جمعیت است.

فتاحی گفت: با اینکه اعلام شده بود فروش بلیت دیدار فینال جام حذفی از ساعت ۱۷ آغاز خواهد شد ولی مسئولان برگزاری مسابقه پیش از این ساعت بلیت فروشی را برای هواداران پرسپولیس آغاز کردند

وی افزود: این مسئله باعث شد که هواداران تیم داماش گیلان نتوانند به ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان بروند و تیم محبوب خود را تشویق کنند.

همچنین وارش اسپورت گفته است که استاندار گیلان در تماس تلفنی با استاندار خوزستان به عدم ورود هواداران گیلانی واکنش نشان داد!

مصطفی سالاری در تماس تلفنی با غلامرضا شریعتی با گلایه از عدم اختصاص جایگاه برای هواداران گیلانی، خواهان ورود هواداران داماش به استادیوم فولاد آرنا شد!

استاندار خوزستان نیز دلیل این مشکل را متولیان سازمان لیگ خواند.

 

Share