با حکم نادر جهان آرای؛

یک بانو به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودسر منصوب شد

نادر جهان آرای در حکمی، زهرا محبوب دانا را به سمت مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودسر منصوب و از زحمات محمدعلی مرادی در دوران تصدی سرپرستی آموزش و پرورش تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نادر جهان آرای، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در حکمی، زهرا محبوب دانا را به سمت مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودسر منصوب و از زحمات محمدعلی مرادی در دوران تصدی سرپرستی آموزش و پرورش تقدیر کرد.

متن حکم مدیرکل آموزش و پرورش گیلان بدین شرح است:

خواهر گرامی سرکارخانم زهرا محبوب دانا

سلام علیکم

نظر به مراتب تعهد و شایستگی جنابعالی در آموزش و پرورش ، به موجب این ابلاغ به عنوان «مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودسر» منصوب می شوید.

امید است با توکل و استعانت از خداوند متعال و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  و سیاست های رئیس جمهور محترم، با جلب مشارکت و همکاری و هم فکری فرهنگیان گرانقدر به ویژه کارشناسان، مدیران، صاحب نظران عرصه تعلیم و تربیت و نیز مسئولان شهرستانی در تحقق اهداف متعالی آموزش و پرورش موفق و موید باشید.

توفیق سرکارعالی  را در انجام این مسئولیت ها به منظور دستیابی به اهداف تعلیم و تربیت در راستای  سیاست های نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت تدبیر و امید از درگاه خداوند بزرگ مسئلت دارم.

زهرا محبوب دانا  دانشجوی دکتری رشته ریاضی با  ۲۲ سال سابقه آموزشی است. وی پیش از این به تدریس ریاضی در مدارس، دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه آزاد اسلامی اشتغال داشت.

Share