فرماندار انزلی در جلسه شورای اداری مطرح کرد:

از خودروی دولتی در ساعات غیراداری استفاده نشود | تمامی مصوبات جلسات اداری باید رعایت شود

اسماعیل حیدری آزاد، فرماندار بندر انزلی در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: گوشی روسای ادارات باید ۲۴ ساعته روشن و در دسترس باشد و همچنین مرخصی ها باید ۴۸ ساعت قبل از تاریخ شروع مرخصی یا ماموریت به دست من بیاید و جانشین مشخص شود و مطمئن شوید که موافقت انجام شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اسماعیل حیدری آزاد، فرماندار بندر انزلی در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: افتخار می کنم بعد از خدمت در انواع دستگاهای لشگری، کشوری، نظامی، انتظامی و قضایی امروز خادمیِ مردم خوب و نجیب انزلی را عهده‌دار شدم.

وی با بیان اینکه خودم را به تحقق برنامه‌های موثر در توسعه شهرستان و حراست از حقوق مردم انزلی متعهد می‌دانم، افزود: برای تامین آرامش، توسعه و پیشرفت از همه نخبگان شهرستان و از تمامی جناح‌ها استفاده می‌کنم.

از فردی که متخصص باشد اما با من مخالف کند، استفاده می‌کنم

حیدری آزاد هنچنین ادامه داد: حتی اگر کسی با بنده مخالف باشد ولی متخصص داشته باشد، بنده دست نیاز را به سوی وی دراز خواهم کرد.

نماینده عالی دولت در بندر انزلی تصریح کرد: نمره قبولی را باید مردم و رضایتمندی مردم دهد و طبیعتا بندر انزلی در حوزه‌های مختلفی دچار مشکل شده است و علی‌رغم تمام زحمت‌های کشیده شده نیازمند همدلی و تعامل همه جانبه بین تمامی مسئولین هستیم تا از پتانسیل‌های این شهرستان جهت خدمات رسانی به مردم استفاده کنیم.

روسای ادارات باید با بنده هماهنگ باشند | حضور با تأخیر و معاونان ادارات در جلسات ممنوع!

حیدری آزاد با تاکید بر اینکه روسای ادارات باید در زمینه‌های مختلف اداری با بنده هماهنگ باشند افزود: اگر رئیس اداره‌ای با تاخیر وارد جلسات شوند اجازه حضور وی در جلسه را نخواهم داد و اگر در دعوتنامه‌ای قید شود رئیس اداره‌ای حضور یابد اما اگر معاونی به جای رئیس اداره شرکت کند از این دوستان عذرخواهی خواهیم کرد و اجازه حضور در جلسه را نخواهیم داد.

 گوشی روسای ادارات باید ۲۴ ساعته روشن باشد

وی با انتقاد از عدم حضوری تعدادی از روسای ادارات در شهرستان خاطر نشان کرد: این مسئله علاوه بر اتلاف هزینه های بیت المال و خطرات جاده ای باعث می شود در مواقع بحرانی به آن ها دسترسی نداشته باشیم و این قابل قبول نیست.

حیدری آزاد افزود: گوشی روسای ادارات باید ۲۴ ساعته روشن و در دسترس باشد و همچنین مرخصی ها باید ۴۸ ساعت قبل از تاریخ شروع مرخصی یا ماموریت به دست من بیاید و جانشین مشخص شود و مطمئن شوید که موافقت انجام شده است.

تمامی مصوبات جلسات اداری باید رعایت شود

فرماندار بندر انزلی با بیان اینکه تمامی مصوبات جلسات اداری باید رعایت شود، تصریح کرد: موارد اداری و سلسله مراتب باید رعایت شود و در مکاتبات با فرماندار باید روسای ادارات راسا اقدام کنند و مکاتباتی که با امضای معاونین باشد عودت داده می شود.

دستگاه‌های ما از رسانه ها فراری هستند

حیدری آزاد با بیان اینکه بعضی از دستگاه ها و ادارات مستلزم معرفی شخصی برای رسیدگی و بازرسی به شکایات هستند، خاطر نشان کرد: دستگاهای ما از رسانه ها فراری هستند و وقتی انتقادی می شوند به جای پاسخ دادن موضع گیری می کنند.

وی افزود: اگر انتقادها سازنده باشد فضایی باز می‌شود که شما می توانید از عملکرد اداره خود دفاع کنید و اگر روسای ادارات هر از چندگاهی با اصحاب رسانه جلسه بگذارند و عملکرد و کمبودها را توضیح دهند به مشکل بر نخواهند خورد.

هر چه قدر خود را در برابر مردم کوچک کنید خدا شما را بالا خواهد برد

نماینده عالی دولت در بندر انزلی با تاکید بر تکریم ارباب رجوع اظهار کرد: هر چه قدر خود را در برابر مردم کوچک کنید خدا شما را بالا خواهد برد.

حیدری آزاد تصریح کرد: از رفتارهای سلیقه ای در اجرای قوانین و در مواجهه با مردم باید پرهیز کرد و قانون باید برای همه یکسان اجرا شود.

انتقاد فرماندار از عدم حضور مسئولین در مراسمات مذهبی و استفاده از خودروی دولتی در ساعات غیر اداری

وی با انتقاد از حضور کمرنگ مسئولین ادارات در نماز جمعه و مراسمات ملی و مذهبی عنوان کرد: نماز جمعه و مراسمات ملی و مذهبی یک فرصت است که فرصت دیدار رو در رو با مردم را فراهم می سازد.

فرماندار انزلی با انتقاد از استفاده ماشین های دولتی در ساعات غیر اداری اظهار کرد: روسای ادارات باید از حق شهرستان در زمینه بودجه دفاع کنند و باید از مدیر کل اداره تان بخواهید و از اعتبار تخصیص شده به اداره خودتان دفاع کنید.

Share