سخنگوی شورای رشت خبرداد:

پنجاه و هفتمین جلسه شورای شهر رشت علنی برگزار می شود

فاطمه شیرزاد با اشاره به حواشی پیرامون انتخاب شهردار رشت، افزود: پنجاه و هفتمین جلسه شورای شهر روز دوشنبه و با دستور بررسی گزینه های تصدی شهرداری رشت برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سخنگوی شورای شهر رشت در گفتگو با خبرنگار دیاررمیرزا گفت: جلسه شورای شهر رشت فردا به صورت علنی و با حضور خبرنگاران برگزار خواهد شد.
فاطمه شیرزاد افزود: دستور جلسه فردا بررسی گزینه های تصدی شهرداری رشت و احراز صلاحیت آنها و نیز بررسی طرح ها و لوایح به قید زمان و فوریت است.

وی با بیان اینکه رزومه کاندیدا های شهرداری رشت به دبیر خانه شورای اسلامی رسیده است گفت: تعداد گزینه ها ۱۹ نفر بود که آقای قاسیمیان به طور مکتوب انصراف خود را اعلام کردند.

شیرزاد در مورد تاریخ و روز جلسه انتخاب شهردار رشت گفت: بررسی گزینه های شهرداری ادامه دارد و انشالله اعضای شورا اصلح ترین فرد را که شرایط پست شهردار رشت دارد انتخاب خواهد شد.

وی در مورد برخی اخبار که حاکی از آبستراکسیون جلسه فردای شورا است، گفت: بنده تاکنون چنین چیزی را نشنیده ام و پنجاه و هفتمین جلسه شورا طی روال برگزار خواهد شد.

سخنگوی شورا ضمن تشکر از رسانه ها در امر اطلاع رسانی گفت: رسانه ها یار دوازدهم شورای شهر رشت هستند از همه رسانه ها انتظار می رود که از درج اخبار غیر موثق برهیزند تا انتخاب شهردار در فضای آرام صورت گیرد.

Share