مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خبر داد:

برگزاری بیش از ۲۶۰ برنامه در هفته تربیت بدنی و ورزش | تخفیف بیمه ورزشی در نمایشگاه ورزش و جوانان

مریم بخشی گفت: درنمایشگاه علمی و آموزشی دستاوردهای ورزش وجوانان گیلان برای اولین بار استعدادیابی ،آموزش و ثبت نام ماه اول علاقه مندان رایگان و بیمه ورزشی با تخفیف ویژه انجام می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از برنا، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در جمع خبرنگاران رسانه‌های استان با گرامیداشت این هفته به تمامی زحمتکشان ورزش و جوانان در کشور و گیلان گفت: با تلاش تمامی همکاران و معاونت‌های این اداره کل امسال برنامه های کیفی و ارزشمندی در هفته تربیت بدنی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی و جوانان هم در این هفته پر رنگ تر از گذشته برگزار خواهد شد افزود: در بخش فرهنگی، ادای احترام به مقام شامخ شهدا از آغازین روز هفته، یادواره شهدای ورزشکار رشت دیدار جامعه ورزش با نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار، دیدار با قهرمانان و پیشکسوتان را خواهیم داشت.

مریم بخشی گفت: از مهم‌ترین برنامه‌های ورزشی نیز می‌توان به افتتاح نمایشگاه عملی و آموزشی دستاوردهای ورزش و جوانان گیلان شورای عالی ورزش همگانی با حضور استاندار محترم، تور جهانی والیبال ساحلی مسابقات دوچرخه سواری، افتتاح یک طرح عمرانی و خانه‌های ورزش روستایی و جشنواره‌های ورزش های بومی محلی و روستایی اشاره کرد.

وی افزود: ۱۴ برنامه در حوزه جوانان هم در این هفته اجرایی می‌شود که می‌توان به برگزاری همایش افتتاحیه برترین های اوقات فراغت جوانان اشاره کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان همچنین ادامه داد: بیش از ۲۶۰ برنامه فرهنگی ورزشی و جوانان در هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار می‌شود.

بخشی در پایان از تمامی رسانه‌ها خواست همچون گذشته برای اطلاع رسانی این رویدادها و فعالیت ها به مردم و مسئولین یار و یاور اداره کل ورزش و جوانان گیلان باشند.

وی افزود: در نمایشگاه علمی و آموزشی دستاوردهای ورزش و جوانان گیلان برای اولین بار استعدادیابی، آموزش و ثبت نام ماه اول علاقه مندان رایگان و بیمه ورزشی با تخفیف ویژه انجام می شود.

این نمایشگاه با مشارکت تمامی هیئت‌های ورزشی و سازمانهای مردم نهاد جوانان، آموزش و پرورش، سپاه، نیروی انتظامی ارتش، دانشگاه‌ها، بهزیستی، سازمان فرهنگی ورزشی شهردای از ۲۵ تا ۲۹ مهر در مجموعه ورزشی یادگارامام رشت برگزار می شود.

Share