همزمان با فرارسیدن هفته دولت انجام شد؛

بهره برداری از ۲۷ پروژه امور توزیع برق شهرستان آستارا

ستار آقایی‌پور در آیین بهره برداری همزمان از این پروژه در بخش مرکزی که در روستای بیجاربین برگزار شد، گفت: همزمان با هفته دولت، ۲۷ پروژه در دو بخش مرکزی و لوندویل، از روستاهای شهرستان مرزی بندر آستارا به بهره برداری می‌رسد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیر امور توزیع برق شهرستان مرزی بندر آستارا در آیین بهره برداری همزمان از این پروژه در بخش مرکزی که در روستای بیجاربین برگزار شد، گفت: همزمان با هفته دولت، ۲۷ پروژه در دو بخش مرکزی و لوندویل، از روستاهای شهرستان مرزی بندر آستارا به بهره برداری می‌رسد.

ستار آقایی‌پور اضافه کرد: از این ۲۷ پروژه ۱۱ مورد آن در بخش مرکزی و ۱۶ پروژه در بخش لوندویل بوده و برای مجموع این پروژه ها، میزان اعتباری بالغ بر ۶۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر امور توزیع برق آستارا از تکمیل برق رسانی در روستای بیجاربین اطلاع داده و گفت: در این روستا چند پروژه از جمله احداث ۴۲۶ متر شبکه فشار متوسط هوایی با کابل خود نگهدار، نصب یک دستگاه ترانس ۵۰ کاوا، احداث ۱۲متر شبکه ضعیف زمینی دومداره،و احداث ۵۱۸ متر شبکه فشار ضعیف هوایی با کابل خود نگهدار هستند و برای مجموع این پروژه های اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال تخصیص داده شده است.

در ادامه برنامه های هفته دولت در این شهرستان از پروژه بهره برداری از شبکه آبیاری کشاورزی، ۸ پروژه مسکن مددجویان و یک مرکز مشاوره بهزیستی در روستاهای بخش مرکزی و شهر آستارا بهره برداری شد.

به گزارش دیارمیرزا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و تعداد مشترکان برق آن بیش از ۴۹ هزار خانوار است.

Share