رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی گیلان در آستارا:

خانواده‌ها باید مراقب فضای مجازی باشند | دشمن بازنده جنگ نرم است

حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم حسینی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروزه یکی از مسائل مورد توجه اخلاق و معاشرت و تربیت فرزندان توسط والدین بوده و جامعه از خانواده تشکیل می شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیین تجلیل از کارکنان و نیروهای مرزبانی شهرستان مرزی بندر آستارا در مجتمع روحی این شهرستان با حضور مسئولان مرزبانی استان گیلان برگزار شد.

مرزنشینان و مرزداران دو بازوی نظام در پاسداری از حریم کشور هستند

در ابتدا فرمانده هنگ مرزی آستارا گفت: تعامل و همدلی بین مرزنشینان و مرزبانان، امنیت و آرامش مثال زدنی را در نوار مرزی آستارا فراهم کرده است.

سرهنگ نوذر مرادی افزود: مرزنشینان و مرزداران دو بازوی نظام در پاسداری از حریم کشور هستند و به واسطه تعامل با همدیگر اجازه کوچکترین نفوذ دشمن را نداده و امنیت حاکم در مرزها را مدیون این همدلی هستیم.

مرزبان درجه یک منطقه آستارا اظهار کرد: قبل از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی زیر سلطه ابرقدرت‌ها بودیم و امروز ایران اسلامی با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی در عرصه ها و بخش های مختلف به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کرده است.

سرهنگ مرادی در پایان با تشکر از مرزنشینان آستارا گفت: امروز با مشارکت مرزنشینان میزان جرایم به شکل چشمگیری در نوار مرزی آستارا کاهش پیدا کرده و هوشیاری مرزنشینان در برابر مجرمان، مکمل حضور مقتدرانه مرزبانان است.

خانواده‌ها باید مراقب فضای مجازی باشند | دشمن بازنده جنگ نرم است

در ادامه عقیدتی سیاسی مرزبانی گیلان در آیین تجلیل از کارکنان و نیروهای مرزبانی شهرستان آستارا گفت: مرزبانان با ایمان، آگاهی، اقتدار و تاسی از ائمه اطهار و امامان معصوم، با حراست از مرزهای آبی و خاکی نقش تأثیرگذاری در تامین امنیت کشور دارند.

حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم حسینی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروزه یکی از مسائل مورد توجه اخلاق و معاشرت و تربیت فرزندان توسط والدین بوده و جامعه از خانواده تشکیل می شود.

رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی گیلان با اشاره به تذکرات مقام معظم رهبری در بحث فضای مجازی گفت: به علت عدم وجود فرهنگ استفاده از فضای مجازی برخی خانواده ها به انحطاط کشیده شده و رهبر معظم انقلاب در سال ۷۲ یعنی ۲۵ سال قبل این تذکر را به ملت و دولت مردان داده بودند و امروز موثر ترین، کارآمدترین، کم هزینه ترین و در عین حال خطرناک ترین جنگ همان جنگ نرم بوده و فضای مجازی در کنار محاسن معایب بسیاری هم دارد.

حسینی افزود: خانواده‌ها باید با مدیریت صحیح فرزندان خود را از گزند معایب فضای مجازی حفظ کرده و رهبر انقلاب فرمودند: (اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم حتما مسئول فضای مجازی کشور می شدم) با شنیدن این سخن اهمیت این مورد مشخص شده و ما مخالف فضای مجازی نبوده و مخالف برنامه‌های به انحراف کشاندن دختران و پسران جامعه هستیم.

رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی گیلان در پایان گفت: گاهی اوقات اخبار نگران کننده ای از ضربه های این جنگ نرم به گوش می رسد و دقت ها و توجهات باید بیشتر شده و دشمن باید بداند که با اهداف کور خود به جایی نرسیده یک کشور قدرتمند ایران اسلامی همچون همیشه بر مشکلات فائق آمده و اجازه هیچ خطری به نظام مقدس جمهوری اسلامی نخواهیم داد.

در پایان با حضور فرمانده مرزبانی استان گیلان و ریاست عقیدتی سیاسی مرزبانی گیلان و ریاست حفاظت اطلاعات مرزبانی استان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی از زحمتکشان مرزبان شهرستان مرزی بندر آستارا تجلیل کردند.

آستارا با ۸۶ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب مرکز استان گیلان واقع شده با جمهوری آذربایجان ۳۸ کیلومتر مرز خشکی و ۱۵ کیلومتر مرز آبی دارد.

Share