نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران:

هرکسی در مقابل رژیم صهیونسیتی بایستد در مسیر درستی قرار گرفته است

ناصر ابوشریف، صبح امروز در همایش «لشکر فرشتگان» در رشت با اشاره به اینکه افرادی که در راه خداوند جانشان را از دست می‌دهند نمرده‌اند بلکه زنده هستند و در پیش خداوند رزق می‌خوردند، گفت: خط مقاومت همان خط پیروزی است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  ناصر ابوشریف، صبح امروز در همایش «لشکر فرشتگان» در رشت با اشاره به اینکه افرادی که در راه خداوند جانشان را از دست می‌دهند نمرده‌اند بلکه زنده هستند و در پیش خداوند رزق می‌خوردند، گفت: خط مقاومت همان خط پیروزی است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران اظهار داشت: پیروزی زمانی محقق می‌شود که در مقابل دشمنان مقاومت کنیم.

وی با بیان اینکه از زنان مجاهد، مقاومت و جهاد را یاد گرفتیم، افزود: در سال ۱۸۹۳ اولین تظاهرات زنان فلسیطینی انجام شد که علیه ساخت اولین شهرک صهیونیستی در فلسطین بود.
ابوشریف با اشاره به اینکه زنان در تمام مراحل جهاد حضور داشتند، تصریح کرد: در انتفاضه دوم ۴۲۳ زن مجاهد فلسطینی به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه پایان راه مقاومت کاملا مشخص است و خداوند به آن اشاره کرده است، اظهار داشت: خداوند هرگز خلف وعده نمی‌کند و پایان کار مقاوت پیروزی بر صهیونیسم است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران در پایان با اشاره به اینکه مسیر جمهوری اسلامی ایران مسیر درستی است، تأکید کرد: هرکسی در مقابل رژیم صهیونسیتی بایستد در مسیر درستی قرار گرفته است.

Share