شب گذشته رخ داد:

آتش‌سوزی یک واحد آپارتمان در بندر انزلی مهار شد+ گزارش تصویری

شامگاه سه شنبه یک واحد آپارتمان مسکونی واقع در کلویر شهرستان بندر انزلی طعمه حریق شد که با هوشمندی و سرعت عمل ماموران آتش نشانی شهرستان بندر انزلی کمتر از ۵ دقیقه این حریق مهار شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شامگاه سه شنبه یک واحد آپارتمان مسکونی واقع در کلویر شهرستان بندر انزلی طعمه حریق شد که با هوشمندی و سرعت عمل ماموران آتش نشانی شهرستان بندر انزلی کمتر از ۵ دقیقه این حریق مهار شد.

علیرضا جعفرزاده معاون عملیات سازمان آتش نشانی شهرستان بندر انزلی در محل حادثه در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا اظهار کرد: ساعت ۲۲:۱۹ توسط شهروندان با مرکز آتش نشانی تماس تلفنی صورت گرفت که طی آن حریق یک آپارتمان دو طبقه اعلام شد.

وی افزود: پس از اعلام توسط شهروندان، دو دستگاه ماشین آتش نشانی در کمتر از دو دقیقه به محل اعزام شدند که طی ۵دقیقه آتش مهار شد و از سرایت حریق به خانه های مجاور جلوگیری شد.

جعفرزاده با تقدیر از اطلاع رسانی به موقع و دقیق شهروندان خاطرنشان کرد: این موضوع باعث کمک به مامورین شد تا بتوانند در کمترین زمان ممکن به محل حادثه برسند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی شهرستان بندر انزلی با بیان اینکه هیچ آسیب جانی به ساکنین آپارتمان وارد نشد تصریح کرد: علت اصلی این آتش سوزی هنوز مشخص نیست و باید این موضوع بررسی شود.

به گزارش دیارمیرزا، شش دستگاه ماشین آتش نشانی و ۱۸ نیروی مامور آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.

عکس: امیر محبوب یگانه

Share