اصحاب رسانه، شایسته حمایت اند

جا گرفتن در مطبوعات و البته عدم مقابله با رسانه ها بلکه همکاری مطلوب با آنها به لحاظ انعکاس عملکرد از اقدامات انجام شده از سوی هر ارگانی می تواند به نتیجه مطلوب بیانجامد.

پیشینه روابط عمومی در ایران به سال ۱۳۳۲ شمسی با تشکیل اداره ای به نام اداره کل انتشارات و تبلیغات اسلامی باز می گردد.

اولین روابط عمومیِ درون سازمانی نیز مربوط به شرکت نفت بوده که در سال ۱۳۲۷ با توجه به نیازی که در این حوزه از سوی کارشناسان امر رصد شد شروع به کار نمود.

همانطور که همکاری فعال و مستمر با رسانه ها از جمله وظایف روابط عمومی ها به شمار می رود در این بین استفاده از سایت ها و خبرگزاری ها که بعنوان بازوان محوری و موثر در این بخش محسوب می شوند و تجربه موفق گذشته که به وضوح نشانگر تاثیر این ابزار کاربردی در انجام کیفی رسالت اطلاع رسانی روابط عمومی می باشد، اصلی اساسی محسوب می شود.

از این رو برای جا گرفتن در مطبوعات و البته عدم مقابله با رسانه ها بلکه همکاری مطلوب با آنها به لحاظ انعکاس عملکرد از اقدامات انجام شده از سوی هر ارگانی می تواند به نتیجه مطلوب بیانجامد.

لذا با توجه به بلاتکلیفی مساله تعیین نحوه پرداخت به رسانه ها لزوم بیش از پیش تبیین نظام پرداختی عادلانه احساس می شود که امید است از سوی پارلمان محلی و شهرداری چاره ای اندیشیده شود.

 سید پیام جعفری نیا

پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا: انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

Share