رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا خبر داد:

کسب مقام های برتر مسابقات کشوری تیراندازی با تفنگ بادی توسط تیراندازان گیلانی

وحید خاصی پور، رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا از کسب مقام های برتر مسابقات کشوری تیراندازی با تفنگ بادی توسط تیراندازان گیلانی خبر داد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، وحید خاصی پور، رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا با اعلام خبر کسب مقام های برتر مسابقات کشوری تیراندازی با تفنگ بادی توسط تیراندازان گیلانی، افزود: این مسابقات یک روزه به میزبانی باشگاه تک تیرانداز شهرستان ورامین برگزار شد و حدود ۵۰ ورزشکار از استان های مختلف در سه بخش ۲۵، ۵۰ و ۷۵ متر شرکت کردند و در هر سه بخش، تیراندازان آستارا مقام های برتر کسب کردند.

وی اظهار کرد: در بخش تیراندازی ۲۵ متر، احمد صداقت از برازجان، هومن دانشور از تهران و علی فاضل مقدم از آستارا به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند و در بخش ۵۰ متر علی فاضل مقدم از آستارا، احمد صداقت از برازجان و سعید خضرایی از تهران به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند همچنین در بخش ۷۵ متر احمد صداقت از برازجان، علی فاضل مقدم و آرمین قلعه گیر از آستارا به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند و به نفرات اول تا سوم هر بخش مدال و تندیس یادبود اهدا شد.

خاصی پور گفت: با راه اندازی نخستین باشگاه تیراندازی غرب گیلان در محوطه پایگاه نیروی دریایی ارتش در آستارا قدم های موثری در کشف و پرورش استعدادهای این رشته مهیج در این شهرستان برداشته می شود.

به گزارش دیارمیرزا، شهرستان بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع است و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در ۳۵ هیات ورزشی آن فعالیت می کنند.

Share