پايان فصل منفعت طلبان

اگر از سپیدرود حمایت نمی‌کنید مانع اوج گرفتنش نشوید

لگد بر پیکر افتاده سپیدرود نزنید، از شما که کاری بر نمی‌آید بگذارید این تیم خودش از جای برخیزد و از اعتبار گذشته پرافتخارش دفاع کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در روزگاری که جامعه ما به سمت شعار گرایی سوق پیدا کرده است و تنها داعیه حمایت و همدلی در کلام مسئولین و صاحبان قدرت جاری است، تیم پیر شهرمان سپیدرود پس از فراز و نشیب های فراوان و در روزهایی که می رفت ناامیدانه به حضور کوتاه مدت در سطح اول فوتبال ایران پایان دهد، یک اتفاق و یک ریسک بزرگ فردی رخ داد تا کورسوی امید بر دل هواداران همیشگی سپیدرود بنشیند و امروز علیرغم نازیبا بودن این جمله ولی بگوییم: ” جشن بقا …”
براستی چرا باید برای بقا جشن گرفت؟! چرا باید فقط شعار همدلی و اتحاد داد ولی هرکسی برای کمک به سپیدرود آمد با شب نشینی و گعده ها و لابی‌های گسترده به فکر تخریب او بود…
تاکجا باید برای کسب منافع شخصی تمامی ابعاد انسانیت و اخلاقیات را به بازی گرفت ؟!
چرا عنوان استان برتر در فراری دادن و دلسرد کردن سرمایه گذار را با افتخار یدک می‌کشیم؟!
چرا فقط در زیان و رسانه شعار حمایت با جان و دل از سپیدرود می‌دهید ولی در روزهای پر التهاب بجای اینکه هرکسی در فکر بازکردن گره‌ای از ریسمان پرپیچ سپیدرود باشید، کوردلانه و ناجوانمردانه در اندیشه ایجاد مشکلات بیشتر برای این باشگاه می‌باشید.
به قولی حمایت شما را نخواستیم، لطفا لطفا لطفا … لگد بر پیکر افتاده سپیدرود نزنید، از شما که کاری بر نمی‌آید بگذارید این تیم خودش از جای برخیزد و از اعتبار گذشته پرافتخارش دفاع کند…
آقایانی که در روزهای سخت بجای مرهم بودن بر دردهای باشگاه، انواع و اقسام فشارها را از گرفتن پول تمام و کمال تنها هتل شهر که محل اسکان کادر و بازیکنان بصورت روزانه، بدون تخفیف … تا هزینه اقامت بازیکنان در یک مکان دولتی نگذشتند ….
امروز که علیرغم تمامی کارشکنی‌ها و اختلاف افکنی‌ها و تنهایی سرمایه گذار این تیم در لیگ برتر ماند جلوتر از همه دور افتخار میزنند و بازهم در فکر فریب افکار عمومی هستند.
امیدواریم برای نخستین بار هواداران و مردم شهرمان فریب، هزار چهره‌ها را نخورند و در مقابل تمامیت خواهی چندین دهه این عده بیاستند و دیگر شعار همدلی و کمک این عزیزان را هم نمی‌خواهیم … بگذاریم این تیم بداند و سرمایه گذارش و هوادارانش ….

Share