مدیرعامل شرکت گاز گیلان تأکید کرد:

تمهیدات لازم جهت آمادگی هرچه بیشتر در مواجهه با شرایط بحرانی اتخاذ شود

حسین اکبر اظهار داشت: ما شرایط بحرانی زیادی را در سالهای گذشته تجربه نموده ایم و با توفیق الهی در همه آنها سربلند بوده ایم، لذا لازم است همه واحدها در خصوص آمادگی هرچه بیشتر در مواجهه با شرایط بحرانی تمهیدات لازم را اتخاذ نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جلسه مدیریت بحران شرکت گاز استان گیلان برای هماهنگی جهت پشتیبانی و آمادگی لازم برای مواجهه با شرایط سخت و اضطراری برگزار شد.

در این جلسه حسین اکبر، مدیرعامل شرکت گاز گیلان اظهار داشت: ما شرایط بحرانی زیادی را در سالهای گذشته تجربه نموده ایم و با توفیق الهی در همه آنها سربلند بوده ایم، لذا لازم است همه واحدها در خصوص آمادگی هرچه بیشتر در مواجهه با شرایط بحرانی تمهیدات لازم را اتخاذ نمایند.

وی با تاکید بر لزوم تسریع در اجرای پروژه مانیتورینگ، بر رفع نواقص احتمالی از جمله نحوه دسترسی و پایایی سیستم های ارتباطی تأکید نمود.

در ادامه محمود شکورنیا رئیس امور HSE و پدافند غیرعامل شرکت گاز گیلان نیز بر آمادگی تأسیسات و تجهیزات امدادی و بهره برداری در حوزه های عملیاتی تأکید کرد و گزارشی از اقدامات و مانورهای صورت گرفته در سطح استان ارائه نمود.

همچنین هر یک از اعضای کمیته مدیریت بحران ضمن اعلام نظر در خصوص موضوعات مرتبط، آمادگی خود را جهت مقابله با شرایط بحرانی اعلام داشتند.

Share