نظرمحمدی پس از شکست مقابل استقلال

هواداران از روند سپیدرود راضی هستند | در روزی که مستحق برد بودیم شکست خوردیم

سرمربی سپیدرود رشت با بیان اینکه هواداران از روند تیم راضی هستند و به همین علت در این بازی پس از شکست تیم را تشویق کردند، گفت: در بازی با ملوان از دقیقه ۵۰ دیگر تیم خوبی نبودیم

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی نظرمحمدی سرمربی سپیدرود رشت در کنفرانس خبری پس از بازی با استقلال تهران با اشاره به اینکه بازی بسیار خوبی از سپیدرود دیدیم، اظهار داشت: در روزی که مستحق برد بودیم شکست خوردیم.

وی با بیان اینکه تیم ما بهتر از استقلال بازی کرد، گفت: از همه بازیکنان خود راضی هستم اما همانطور که گفتم جوانگرایی تبعاتی را نیز دارد. استقلال امروز از محدود موقعیت‌های خود استفاده کرد و به گل رسید.

سرمربی سپیدرود با بیان اینکه استقلال تیم بزرگی است و بازیکنان گران قیمت و بسیار خوبی را در اختیار دارد، اظهار داشت: بازیکنان جوان ما مقابل این تیم بزرگ نمایش قابل قبولی از خود به معرض همگان گذاشتند.

نظر محمدی با اشاره به تعطیلی بازی‌ها، گفت: به علت مشکل مالی نمی‌توانیم به اردو برویم و بازی تدارکاتی خوبی نیز نمی توانیم برگزار کنیم اما امیدواریم با بضاعت خود از شرایط مسابقات دور نشویم.

وی مشکل اصلی تیم سپیدرود در بازی مقابل استقلال نبود یک لیدر در زمین بود، گفت: از بازی بازیکنان جوان خود راضی هستم و حتما مجددا به آنها بازی خواهم داد.

نظرمحمدی ادامه داد: غیبت حسین کعبی در این بازی تاثیرگذار بود.

سرمربی سپیدرود رشت با بیان اینکه هواداران از روند تیم راضی هستند و به همین علت در این بازی پس از شکست تیم را تشویق کردند، گفت: در بازی با ملوان از دقیقه ۵۰ دیگر تیم خوبی نبودیم و همچنین هواداران انتظار بازی دادن به جوانان را داشتند و به همین دلیل شاکی بودند.

گفتنی است در این بازی استقلال موفق شد با نتیجه دو بر یک سپیدرود رشت را در ورزشگاه عضدی شکست دهد.

Share