امام جمعه لنگرود

زیرساخت‌های لنگرود باید اصلاح شود | نباید با یک باران خانه مردم زیر آب برود

سلیمانی گفت: زیرساخت روستاها و شهرستان لنگرود باید اصلاح شود زیرا اگر قرار باشد با یک باران آب خانه های مردم را فراگیرد آنوقت در پاییز و زمستان چه باید کرد؟!

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی در خطبه نماز جمعه ظهر امروز در مسجد جامع لنگرود گفت: انتظار ما از مسئولین این است که حق را به مردم بدهند.

امام جمعه لنگرود با اشاره به خسارت های بارندگی در شهرستان لنگرود اظهار کرد: اگر مسئولی در میان مردم سیل زده رفت و ناسزا شنید حق را به مردم بدهد، زیرا حق با مردمی است که مالش رفت و خانه خراب شد و هرجا که مردم سرشما داد زدند بگویید حق با مردم است.

وی افزود: خواسته ما از فرمانداری و نماینده مجلس این است بانک ها در خصوص وام هایی که به مردم میدهند به قانون خود عمل نکنند و اجازه ندهید در این زمینه بانک ها با ساز خودشان با مردم رفتار کنند.

سلیمانی همچنین در خصوص زیرساخت های لنگرود گفت: زیرساخت روستاها و شهرستان لنگرود باید اصلاح شود زیرا اگر قرار باشد با یک باران آب خانه های مردم را فراگیرد آنوقت در پاییز و زمستان چه باید کرد؟!

امام جمعه لنگرود متذکر شد: اگر زیرساخت ها اصلاح نشود باران دیگری که بیاید ممکن است خسارات جانی به بار بیاورد.

انتقاد از سفر ایرانی‌ها به ترکیه

وی در بخش دیگری از اظهارات خود به سفرهای ایرانیان اشاره و در این رابطه اظهار کرد: سفرهای معنادار ایرانی ها به خارج از کشور آمار جالب و تکان دهنده ای از خود نشان داده است. چرا باید مردم ایران سواحل ترکیه را برای گردشگری انتخاب کنند تا فرهنگ ایرانی اینگونه ذبح شود.

سلیمانی افزود: متاسفانه طبق یک آمار امروز بیشترین آمار سفر ایرانی ها به خارج، کشور ترکیه است یعنی بعد از آلمان و گرجستان ایران بیشترین توریست را به ترکیه می فرستد.

امام جمعه لنگرود خاطرنشان کرد: اینکه ترکیه با این ناامنی و تهدید داعش بیشترین توریست را دارد تلنگری برای سردمداران فرهنگ و سازمان جهانگردی ما است.

وی تصریح کرد: کار فرهنگی باید همه جا انجام گیرد تا فرهنگ ایرانی اینگونه ذبح نشود و سازمان گردشگری باید روی این آمار فکر کند زیرا این آمار بیانگر تغییر ذائقه مردم است.

Share