روزگار سخت یک هنرمند

درخواست حسن تاج مهری بازیگر رشتی؛ می‌خواهم دوباره به صحنه برگردم

حسن تاج مهری بازیگر پیشکسوت تئاتر و تلویزیون گیلان که مدتی پیش در بستر بیماری است به سختی روزگار می گذارند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فاطمه شیرزاد عضو شورای شهر رشت در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا اظهار کرد: در پی تماس از سوی مسوول پایگاه بسیج مقاومت سید احمد خمینی رشت به دیدار با خانواده حسن تاج مهری بازیگر تئاتر و تلویزیون که در بستر بیماری است و با مشکلات زیادی روبرو است رفتیم.

شیرزاد با اشاره بازدید صورت گرفته اظهار کرد: در این دیدار سرگرد رضا داعی فرمانده حوزه مقاومت بسیج یک شهری رشت و موسوی رییس پایگاه مقاومت سید احمد خمینی نیز حضور داشتند.

وی با بیان اینکه باید به هنرمندان بیشتر رسیدگی شود گفت: وضعیت نابسامان و فجیع زندگی این بازیگر مایه تاسف است و بنده بسیار شرمنده شدم که هنرمندی مثل ایشان در شهر رشت با فقر دست و پنجه نرم میکند.

این عضو شورا یادآور شد: حسن تاج مهری سال گذشته در سانحه تصادف از ناحیه پا آسیب شدیدی دید و مورد عمل جراحی قرار گرفت.

وی با اشاره به رزومه هنری این بازیگر گیلانی گفت: این هنرمند ۳۵ سال است که در عرصه هنر فعالیت می‎کند و مهمترین کارهای این بازیگر در شبکه باران قصه های عاقل محله، توم بیجار، آپارتمان نشین‎ها و کارهای سینمایی رابطه پنهان، بدل و شهر خاکستری است.

شیرزاد با اشاره به وضعیت زندگی تاج مهری گفت: این بازیگر مردمی در حال حاضر در یک خانه استیجاری زندگی میکند و از نظر امکانات زندگی بسیار در مضیقه است.

وی از مشکلات دیگر این خانواده را داشتن فرزند معلول دانست و گفت: همه مسوولین شهر باید به حمایت از این هنرمند و سایر هنرمندان بشتابند و دست در دست هم بدهیم تا مشکلات هنرمندان برطرف شود.

گفتنی است حسن تاج مهری از همه مردم و مسئولین درخواست دارد تا با حمایت از او کمک کنند تا دوباره به صحنه نمایش برگردد.

Share