شهردار لیسار: اسناد مالکیت واحدها در آینده نزدیک واگذار می‎شود

آخرین وضعیت بازارچه شهرداری لیسار که برق آن به علت عدم پرداخت هزینه قطع شده بود

باباخانی با بیان اینکه هزینه بیش از یک میلیون تومانی هر دستگاه کنتور گفت: شهرداری لیسار توان پرداخت یکباره هزینه ۱۵ کنتور را ندارد و رایزنی هایی صورت گرفته تا این مبلغ به صورت اقساط به اداره برق پرداخت گردد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، بابک باباخانی شهردار لیسار تالش در گفتگو با دیارمیرزا با تایید خبر قطع برق بازارچه شهرداری لیسار گفت: این واحدها به مالکان واگذار شده و مسایل ایمنی مربوط به حریم اداره توزیع برق موجب عدم واگذاری کنتور های تفکیکی به صاحبان این واحدها شده است.

شهردار لیسار تصریح کرد: این بازارچه در کنار تیر برق قرار دارد که باید جابجایی تیر انجام شود و در غیر اینصورت کابل خودنگهدار نصب می گردد.

باباخانی افزود: شهرداری لیسار هزینه های مربوط به رفع حریم برق را تقبل کرده است.

وی همچنین از تسویه حساب کامل خریداران با شهرداری لیسار خبر داد و گفت: تلاش میکنیم تا کنتورها در اسرع وقت واگذار شود و رایزنی های لازم با اداره برق صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه هزینه بیش از یک میلیون تومانی هر دستگاه کنتور گفت: شهرداری لیسار توان پرداخت یکباره هزینه ۱۵ کنتور را ندارد و رایزنی هایی صورت گرفته تا این مبلغ به صورت اقساط به اداره برق پرداخت گردد.

باباخانی در مورد علت قطعی برق با تأکید بر اینکه عدم پرداخت هزینه برق مصرفی، علت قطع آن و جمع آوری تنها کنتور موجود از سوی اداره برق بوده و شهرداری دخالتی در این مورد ندارد، از واگذاری اسناد مالکیت واحدها در آینده نزدیک خبر داد.

Share