بازدیدی در نشست شوراهای سازمان‌های وابسته به شهرداری رشت

یکی از مشکلات رشت این است که شهروند خاکستری زیادی دارد

مدیرعامل موسسه سرزمین ایده آل ما با اشاره به اینکه باید شورای سازمان های مردم نهاد را تشکیل دهیم، گفت: یکی از مشکلات ما این است که شهروند خاکستری زیادی داریم، کسانی که فکر زیاد می کنند، حرف زیاد می زنند و کار کمی انجام می دهند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نشست شوراهای سازمان‌های وابسته به شهرداری رشت با حضور سیدمحمدعلی ثابت قدم برگزار شد.

پیمان بازدیدی یکی از فعال محیط زیست در این نشست، با بیان اینکه برای رسیدن به توسعه پایدار مقوله فرهنگ بسیار مهم است، اظهار کرد: ستاد توسعه پایدار مفید بود و ای کاش ادامه دار می شد.

وی با اشاره به اینکه بنده افتخار می کنم رفتگر افتخاری شهرم، گفت: برای رسیدن به مدنیت باید سازمان های مردم نهاد دیده شوند.

عضو هیات مدیره سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت با بیان اینکه ۴ سال پیش طرح تصفیه خانه سروان را ارائه دادیم، اظهار کرد: جا دارد بیشتر از ظرفیت سازمان های مردم نهاد استفاده شود.

مدیرعامل موسسه سرزمین ایده آل ما با اشاره به اینکه باید شورای سازمان های مردم نهاد را تشکیل دهیم، گفت: یکی از مشکلات ما این است که شهروند خاکستری زیادی داریم، کسانی که فکر زیاد می کنند، حرف زیاد می زنند و کار کمی انجام می دهند.

غلامرضا مقدسی نیز در این نشست به بازدید خود از مرکز دفن زباله سراوان اشاره کرد و افزود: شیرابه زباله بسیار سمی است و وارد آب ها می شود و کارخانه کمپوست نیز وضعیت خوبی ندارد.

وی ادامه داد: ما باید جواب گوی آیندگان باشیم و باید افرادی که باعث اینکار شدند پاسخگو باشند.

Share