نشست مشترک مدیران جهاد کشاورزی گیلان با مجمع نمایندگان

محیط زیست و آب منطقه‎ای نمی‎توانند تالاب احیا کنند| وزارت جهاد کشاورزی خودش یک دولت است

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به احیای تالاب، اظهار کرد: جهاد از پیشگامان احیای تالاب بود و از زمان آقای شعبان نژاد هیچ کاری نشد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نشست مشترک مدیران جهاد کشاورزی گیلان با مجمع نمایندگان استان عصر امروز برگزار شد.

دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس ضمن تشکر از رهبر انقلاب برای نامگذاری مناسب برای سال ۹۶، اظهار کرد: وزارت جهاد کشاورزی بسیار مهم است و برای خودش یک دولت است.

وی با بیان اینکه مجلس در زمینه کشاورزی وظیفه خود را عمل کرده است، اظهار داشت: دوستان در زمان مقرر به ما رجوع کنند نه اینکه کار از کار گذشت.

دلخوش با اشاره به اینکه از آقای آقایی باید پنج یا شش مورد درخواست کنیم که این پول های موجود در وزارت خانه را به گیلان بدهد، اظهار کرد: خواهش می کنم برای این جلسه دستور بگذارید تا آقای آقایی به ما کمک نماید.

محیط زیست و آب و منطقه‎ای نمی‎توانند تالاب احیا کنند

حسن خسته بند نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی در این جلسه اظهار کرد: سه ماه دیگر جلسه بگذاریم ببینیم چه نتیجه ای از این جلسه گرفتیم.

وی با بیان اینکه کمترین پول را کارمندان جهاد کشاورزی می گیرند، اظهار کرد: آقای آقایی بگویید که برای ما چه سوغاتی آوردید.

خسته بند با اشاره به اینکه باید پرورش ماهی در رودخانه و دریا پیگیری شود، گفت: در این بخش می توانیم سرمایه گذاری کنیم و در این زمینه همه باید کمک کنند.

وی اظهار کرد: یونیدو چه کاری در استان گیلان انجام داده است. خواهش می کنم این را به بخش خصوصی واگذار کنید.

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به احیای تالاب، اظهار کرد: جهاد از پیشگامان احیای تالاب بود و از زمان آقای شعبان نژاد هیچ کاری نشد.

وی افزود: مگر محیط زیست و آب و منطقه ای می تواند تالاب احیا کنند؟ مگر اینها کار اجرایی می کنند؟

خسته بند با بیان اینکه نوغانداری ما دچار ضعف شده است، اظهار کرد: لاینینگ به شدت می تواند برای کم آبی مفید باشد.

Share