محمود شکری: یکی از فرمانداران گیلان بابت گرفتن پول از مردم عزل شد

فرمانداری که جلوی تردد گردشگران را با طناب می‌گیرد یعنی دارد اخاذی می‌کند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با بی‌توجهی دولت در پاسخگویی به مطالبات مردم، حقوق شهروندی و عدالتی که روحانی از آن دم می‌زند محقق نشده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، شکری عملکرد دولتمردان و مسئولان دولت روحانی را ناعادلانه بیان کرد و اظهار داشت: برخی از جرایم مورد بی‌توجهی دستگاه قضا و دستگاه‌های نظارتی قرار گرفته‌اند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از فرمانداران دولت روحانی از مردم اخاذی می‌کنند گفت: زمانی که فرماندار دولت یازدهم جلوی مسیر تردد گردشگران را با طنابی می‌گیرد و از آن‌ها وجهی دریافت می‌کند یعنی اخاذی می‌کند.

شکری بیان داشت: گرفتن هر مقدار وجهی از مردم که در اصول و قانون اساسی وجود ندارد غیرقانونی است که یکی از فرمانداران گیلان چنین جرمی را مرتکب شده و موجب عزل وی شده است.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس با اشاره به عزل و نصب مجدد فرماندار متخلف اذعان داشت: پس از بررسی‌های وزارت کشور فرماندار متخلف عزل شد اما پس از مدتی در جایی دیگر مجدداً مشغول به کار شد.

وی با بیان اینکه مردم با نمایندگان خود ارتباط تنگاتنگ دارند و نمایندگان موظف به پاسخگویی به سئوالات مردم هستند گفت: سئوال مردم از ما این است که اگر فرماندار مذکور خطاکار بوده چرا در جایی دیگر به‌عنوان فرماندار مشغول به  کار شده است و ما پاسخی برای چنین سئوالاتی نداریم.

شکری با اشاره به در حاشیه قرار گرفتن نمایندگان مجلس در دولت یازدهم گفت: آیا روحانی به‌عنوان نماینده اسبق مردم در مجلس شورای اسلامی طی ۵ دوره مختلف با مردم اینگونه رفتار میکرد و سوالات مردم را بی پاسخ رها میکرد و به درخواست هایشان بی توجه بود؟

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پاسخ به سئوالات مردم جزو وظایف نمایندگان است که در این دولت با بی‌توجهی به آن، حقوق شهروندی و عدالتی که روحانی از آن دم می‌زند محقق نشده است.

Share