استاندار گیلان در دیدارهای نوروزی:

زیبایی پروژه‌های سفر رییس جمهور به گیلان اجرایی شدن آن توسط بخش خصوصی است

استاندار گیلان در دیدار جمعی از نمایندگان مجلس، ائمه جمعه، مدیران دستگاه های اجرایی،فرمانداران گفت: زیبایی پروژه هایی افتتاحی در سفر رییس جمهور به گیلان اجرایی شدن آن توسط بخش خصوصی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد علی نجفی در این دیدارها از سفر قریب الوقوع رییس جمهور به گیلان خبر داد و افزود: در  سفر دکتر روحانی به گیلان چند پروژه بزرگ بندری، درمانی و صنعتی به بهره برداری می رسد که زیبایی  این پروژه ها این است که توسط بخش خصوصی و با حمایت دولت اجرایی شده است.

وی با اشاره به توفیقات دولت یازدهم در بخش های مختلف اظهار داشت: با تلاش های خوب صورت گرفته شاهد رشد شاخص های توسعه ای در بخش های مختلف گیلان هستیم.

استاندار گیلان به مزین شدن امسال به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید داخلی و اشتغال از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: همه باید با تمام توان در جهت تحقق این مهم تلاش کنیم.

نجفی همچنین با اشاره به سخنان روز گذشته رهبر انقلاب در خصوص مبارزه با قاچاق کالا افزود: مبارزه با قاچاق کالا از جمله مولفه های مهم در شکوفایی اقتصاد کشور است و امیدواریم با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و دولت تدبیر و امید شاهد ریشه کن شدن کامل قاچاق کالا در کشور باشیم.

وی به اهتمام دولت یازدهم در مبارزه با قاچاق کالا اشاره کرد و افزود: با تلاش های خوب صورت گرفته در دولت تدبیر و امید، میزان قاچاق کالا از ۲۵ میلیارد دلار به کمتر از  ۱۵ میلیارد دلار کاهش یافت.

Share