حیدری فرماندار آستانه اشرفیه :

کار ملک و مملکت به تدبیر انجام گیرد | سرمایه‌گذار با خود امنیت و آرامش به همراه می‌آورد

به مناسبت دهه مبارک فجر یک واحد بسته‌بندی غذایی در روستای  ششکل شهرستان آستانه اشرفیه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار آستانه‌اشرفیه در مراسم افتتاح این واحد غذایی با بیان اینکه کار ملک و مملکت به تدبیر انجام می‌گیرد گفت: یکی از سیاست‌های دولت اعتمادسازی مردم نسبت به‌نظام است که این سیاست در انتخابات و در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی ظهور و بروز کرده است.
رحیم حیدری افزود: خوشحالیم که در این شهر و روستا، با سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال در جامعه؛ خدمتی به‌نظام و مردم انجام می‌گیرد.
وی خاطرنشان کرد: اگر سرمایه‌گذاران با سرمایه‌گذاری خود احساس امنیت کنند، مردم قدر آنان را خواهند شناخت زیرا باور داریم که سرمایه‌گذار با خود، امنیت، رفاه، آسایش را برای مردم به همراه می‌آورد.

فرماندار آستانه‌اشرفیه از احسان رضا پور سرمایه‌گذار واحد بسته‌بندی غذایی خوشه آستانه که با سرمایه‌گذاری خود، منشأ خیر برای مردم شد تقدیر کرد.

این واحد بسته‌بندی  با بسته‌بندی سالانه ۱۰۰ تن انواع خشکبار، ۱۰۰۰ تن حبوبات، غلات و برنج، ۲۵ تن انواع چاشنی و ادویه، ۵۰ تن بسته‌بندی چای و ۱۰۰ تن بسته‌بندی قند و شکر در مساحتی به ابعاد ۶۱۵ مترمربع و با سرمایه ثابت ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال راه‌اندازی شده است که اشتغال ۱۵ نفر را به‌صورت مستقیم فراهم کرده است

تجهیزات به‌کاربرده شده ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال است که با گاز طبیعی و توان برق ۶۰ کیلوولت آمپر با آب مصرفی ۳۰۰۰ مترمکعب و گاز طبیعی ۵۰۰۰ مترمکعب فعالیت خواهد کرد.

در ابتدای این مراسم رئیس جهاد کشاورزی آستانه‌اشرفیه تاریخچه‌ای از شروع فعالیت این کارخانه که از سال ۱۳۵۰ میباشد  ارائه داد.

Share