سردار وحیدی: بنای انقلاب بر مبنای شهداست

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: انقلاب اسلامی به پشتوانه ملت و با اطاعت از امام(ره) و رهبری در جهان مقتدر بوده و باید مراقب توطئه دشمنان باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس, سردار احمد وحیدی عصر امروز در یادواره ۱۳۷ شهید شهرستان صومعه سرا و بزرگداشت آیت‌الله احسان‌بخش نماینده فقید ولی فقیه در گیلان در مسجد جامع تولم‌شهر صومعه‌سرا شهدا را امامزادگان عشق خواند که مزار آنها محل زیارت اهل یقین است.

وی با بیان اینکه شهید کسی است که از ظاهر عبور کرده و به باطن رسیده است، افزود: مقام شهید مقام شهود بوده و آنچه که شهدا فهمیده‌اند برای دیگران قابل درک نیست.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با اشاره به اینکه صدای رعد آسای شهدا در تمام این خطه پاک و حتی فرامرزها پیچیده است، تصریح کرد: شهید از خود گذشت و با خدا معامله کرد.

وی شهید را اوج کمال انسانی دانست و گفت: شهید با شوق وصال به دیدار حق شتافته و به عشق واقعی دست یافته زیرا جمال واقعی خدا را دید.

وحیدی انقلاب اسلامی را انفجار نور خواند و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی جبهه حق از باطل را مشخص کرد و اکنون پس از ۳۸ سال دشمن در برابر این اقتدار و قدرت عاجز است.

وی مبارزه با استکبار و استعمار را هدف اصلی انقلاب اسلامی نامید و بیان کرد: انقلاب اسلامی به پشتوانه ملت و با اطاعت از امام(ره) و رهبری در جهان مقتدر است و باید مراقب انقلاب و توطئه دشمنان باشیم.

وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی جهان را ساماندهی کرده و در مسیر درست قرار داده است، بیان کرد: بنای این انقلاب بر مبنای شهدا بوده که تبعیت از امام(ره) را به‌عنوان یک فریضه پذیرفته بودند.

وی آمریکا را مضحکه داخل و خارج خواند و افزود: امروز کسانی عهده‌دار بزرگ‌ترین قدرت دنیا هستند که اعتراف می‌کنند با ۶ هزار میلیارد دلار هزینه در منطقه خاورمیانه هنوز هیچ پیروزی نصیب آنها نشده است.

وحیدی خاطرنشان کرد: شعار انقلاب اسلامی «نه شرقی و نه غربی» بود و در این راستا تاکنون به مبارزه با استکبار و استعمار دست یافته‌ایم.

Share