عضو شورای شهر انزلی

رها کردن پروژه های شهری خیانت و گزارش شهردار به نوعی توهین به شعور مردم بود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو شورای شهر انزلی، رها کردن پروژه های شهری را خیانت به مردم دانست و گفت: سالهاست که بازار جنب CNG غازیان با بیش از ۱۵۰ غرفه نیمه تمام رها شده و این در حالیست که با تکمیل این پروژه و واگذاری این غرفه ها می‌توانستیم علاوه بر ایجاد درآمدهای پایدار، باعث اشتغال جوانان این شهر شویم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امیر احمدی فرد در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا گفت: در بحث سیستم GiS فقط فاز مطالعاتی و عکسبرداری هوایی انجام شده و این عکسها هنوز به نقشه تبدیل نشده است. 
این عضو شورای شهر انزلی صحبت های شهردار این شهر را در خصوص پایلوت شدن انزلی برای شهرداری های استان گیلان را نوعی توهین به شعور مردم دانست و گفت: شهرداری برای استقرار این سیستم باید بیش از یک میلیارد تومان هزینه کند و در واقع شهرداری بندرانزلی در ابتدای استقرار این سیستم است، ضمن اینکه شهرداری رشت سیتم GIS را سال ۱۳۸۶ به اتمام رسانده است.
وی برخی از عملکردهای شهرداری را فرمالیته و نمایشی توصیف کرد و بیان داشت: در بحث آبیاری قطره ای فضای سبز، شهرداری در ابتدای سال اقدام به لوله گذاری حدود ۱۰۰ متر از رفیوژ وسط بلوار پیشگاه هادیان نمود و سپس این طرح را به حال خود رها کرد.
عضو شورای شهر انزلی، رها کردن پروژه های شهری را خیانت به مردم دانست و گفت: سالهاست که بازار جنب CNG غازیان با بیش از ۱۵۰ غرفه نیمه تمام رها شده و این در حالیست که با تکمیل این پروژه و واگذاری این غرفه ها می‌توانستیم علاوه بر ایجاد درآمدهای پایدار، باعث اشتغال جوانان این شهر شویم.
احمدی فرد در خصوص پروژه های نیمه تمام افزود: پروژه سوله بحران واقع در پارک ۱۷ هکتاری سالهاست که نیمه تمام به حال خود رها شده و در صورت تکمیل این طرح میتوانیم از این مکان برای برگزاری مسابقات ورزشی و برپایی جشنواره های مختلف استفاده کنیم.
وی بازگشایی معابر و آرام سازی عبور و مرور را از اساسی ترین زیرساخت های شهر گردشگری بندرانزلی دانست و اظهار داشت: سه سال است که برای بازگشایی خیابان جهانگانی جنوبی و انتهای خیابان پاسداران و کانال انصارالحسین بودجه پیش بینی میکنیم اما شهرداری برای اقدام عملی و رفع موانع این طرح های حساس اهمال کاری کرده است.
عضو شورا کنارگذر جنوبی را برای شهر بندرانزلی هم فرصت و هم تهدید دانست و گفت: مدیریت شهری باید حداقل برای بازگشایی ۶ مسیر ارتباطی کنارگذر به خیابان های اطبا و پاسداران برنامه ریزی داشته باشد تا با تکمیل این پروژه، گردشگران بتوانند از ساحل و هتل های این شهر استفاده کنند و در غیر اینصورت اقتصاد شهر که وابسته به صنعت گردشگری است فلج خواهد شد.
احمدی فرد در مورد طرح پیاده رو فرهنگی و سنگ فرش خیابان ابوذر غفاری و جلوگیری از ورود وسایط نقلیه به این خیابان گفت: اجرای هر طرحی نیاز به برنامه ریزی، پیش بینی، شبیه سازی ، طراحی و ارزیابی دارد
وی در پایان گفت: با توجه به اینکه اکثر فعالیت های و خدمات شهری در مرکز شهر واقع شده و عبور و مرور مردم به مرکز شهر با وسایل نقلیه صورت میگیرد و اکثر حاشیه های خیابان اصلی توسط ماشین ها قرق شده است لذا قبل از اجرای این طرح باید به فکر احداث پارکینگ طبقاتی باشیم.

Share