معاون هماهنگ‌کننده رئیس دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای

امریکا خواب برجام ۲ و ۳ را خواهد دید/ بسیجیان در تمام عرصه‌ها به دولت کمک کنند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شکراللهی گفت: دولت به کمک بسیجیان در عرصه‌های مختلف مانند اقتصادی و سازندگی موثر بوده و باید بسیجیان در تمام عرصه‌ها به دولت کمک کنند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دریادار دوم پاسدار اصغر شکراللهی در مراسم تجمع بزرگ بسیجیان مدافع حرم شهرستان بندر انزلی با تسلیت شهادت زائران ایرانی در حمله تروریستی شب گذشته داعش، اظهار کرد: ایجاد نصرت الهی در بیشتر عملیات‌های دفاع مقدس که بسیجیان در آن پیشگام بودند، مشاهده شد.photo_2016-06-19_23-04-46

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی، معاون هماهنگ‌کننده رئیس دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای با اشاره به اینکه نبرد حق و باطل براساس آیات قرآن تمام شدنی نیست، گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون در برابر تمام خواسته‌های نامشروع ابرقدرت‌های غرب ایستادیم. اگر دشمنان را رها کنیم دشمنان ما را رها نمی‌کنند و باطل همواره سعی می‌کند در برابر حق بایستد.

شکراللهی افزود: از سال ۲۰۰۱ آمریکا برای اجرای نقشه شوم ایجاد خاورمیانه جدید در آسیا یک نقشه حساب شده طراحی کرد و بر اساس آن جنگ‌های پنج‌گانه افغانستان، عراق، لبنان، فلسطین و جنگ هشت روزه فلسطین را طراحی کرد تا خیزش اسلامی در منطقه خاور میانه را به زانو درآورد و به رژیم صهیونیستی در منطقه حاکمیت ببخشد اما نتوانستند نقشه خود را عملیاتی و اجرا کنند و وقتی موفق نشدند به سمت جنگهایی حرکت کردتد که خودشان به صورت مستقیم وارد آن نشوند و آن جنگهای نیابتی بود.

وی به ایجاد گروهک‌های تروریستی اشاره کرد و افزود: گروهک های تروریستی نظیر القاعده و داعش به گونه ای طراحی شده اند که کشورها را به جان یکدیگر بیندازند. همچنین گروهک تروریستی بوکوحرام را در نیجریه به عنوان یکی از سرشاخه های داعش ایجاد کردند تا بتوانند حلقه مستحکمی بین تمامی کشورهای اسلامی ایجاد کنند.

معاون هماهنگ‌کننده رئیس دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای متذکر شد: از ابتدا سازمان سیا اعلام کرد که خواهان قطع پای جمهوری اسلامی در منطقه است و بشار اسد تنها بهانه بوده و هدف اصلی آنها به زانو درآوردن جمهوری اسلامی ایران است.

شکراللهی با اشاره به اینکه به برکت وجود بسیجیان در تمام عرصه‌های انقلاب اسلامی نمایان است، افزود: بسیجیان در طول هشت سال دفاع مقدس چنان عملیاتی را به اجرا گذاشتند که دشمنان عنوان کردند اگر حضور بسیجیان نبود ارتش به تنهایی نمی‌‌توانست در جنگ موفق شود.

وی اضافه کرد: دولت به کمک بسیجیان در عرصه‌های مختلف مانند اقتصادی و سازندگی موثر بوده و باید بسیجیان در تمام عرصه‌ها به دولت کمک کنند.

شکراللهی به وضعیت منطقه پس از برجام اشاره کرد و یادآور شد: آمریکا به دنبال این بود که جمهوری اسلامی ایران را به سمتی هدایت کند تا برجام دو و سه را کلید بزند اما امام خامنه ای فرمودند که بحث برجام اولین و آخرین آزمایش برای امتحان کردن آمریکا است و اگر بتواند از آن سربلند بیرون بیاید می توانیم بگوییم از خر شیطان پایین آمده اما امریکا خواب برجام ۲ و ۳ را خواهد دید.

وی افزود: بسیجیان و شهدای مدافع حرم با تقدیم خون خود آنچنان نقش آفرینی کرده اند که تمامی برنامه های آنها با شکست مواجه شده است.

معاون هماهنگ‌کننده رئیس دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای در پایان خاطرنشان کرد: حضور بسیجیان و ملت جمهوری اسلامی ایران موجب شده که دشمنان امروز بگویند ۳۴ سال تلاش می‌کنیم دولتی را در ایران بر سر کار بیاوریم اما با انقلاب سر و کار داریم زیرا دولت در قوانین بین المللی قابل تعریف است اما انقلاب هرگز در یک چارچوب نمی گنجد.

Share