نماینده ولی فقیه در گیلان

لزوم استفاده از مدیران پاسخگو به افکار عمومی و انقلاب در گیلان/ فضای کنونی گیلان برای توسعه و پیشرفت مهیا است/ برای رفع مشکلات مردم نهادهای مختلف همراه هم باشند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عضو مجلس خبرگان رهبری با ابراز خرسندی از آرامش موجود در استان افزود: باید از این فضای همدلی و آرامش برای توسعه گیلان بیشتر بهره گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نماینده ولی فقیه در گیلان در سیمنار یکروزه فرمانداران که با حضور معاونین استاندار و جمعی از مدیران کل استانداری در بیت ایشان  برگزار شد با ابراز خرسندی از آرامش موجود در استان افزود: باید از این فضای همدلی و آرامش برای توسعه گیلان بیشتر بهره گرفت.ghnajunnamed

نماینده‌ی ولی فقیه در گیلان در این مراسم با قرائت فراز‌هایی از فرمان امام علی (ع) به مالک اشتر گفت: اگر بدنه‌ی مدیریتی نظام و استان به خوبی عمل کنند تأثیرات چشمگیر در کشور خواهد داشت.

آیت ا… قربانی با بیان اینکه استاندار گیلان، مدیران استانداری و فرمانداران در استان همانند رئیس جمهوری و اعضای هیأت دولت در کشور محسوب می‌شوند گفت : جمع حاضر به عنوان جمع تصمیم‌گیر برای پیشرفت، ایجاد امید و انجام تدبیر برای استان محسوب می‌شود.

امام جمعه رشت بهره‌گیری از افراد با تجربه در کارها را براساس فرمایشات امام علی (ع) مهم دانست و گفت : در کارهای مهم از کارمندان و مدیران با تجربه که نسبت به افکار عمومی، اسلام و انقلاب پاسخگو باشند استفاده کنید.

آیت ا… قربانی نظارت و مراقبت دائمی بر زیردستان، رصد وضعیت کلی گیلان، رسیدگی به امور معیشتی کارمندان و کارکنان دولت را نیز مهم دانست و گفت: باید مراقبت کرد تا فضای امنیت برای سرمایه‌گذاری همواره مناسب باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با ابراز خرسندی از آرامش موجود در استان افزود: باید از این فضای همدلی و آرامش برای توسعه گیلان بیشتر بهره گرفت.

وی فضای کنونی گیلان را برای توسعه و پیشرفت مهیا دانست و گفت : همه‌ی ما لازم است مراقبت کنیم تا این فضا و آرامش موجود برای خدمت به مردم استان با مسئله‌ای مواجه نشود.

آیت ا… قربانی تعامل نهادهای مختلف را برای پیشبرد امور مهم دانست و گفت: برای رفع مشکلات مردم با هم همراه باشید چون تعامل و همدلی مسئولان گیلان در رفع مشکلات نقش تاثیر گذاری دارد.

Share